شناسه خبر: ۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

کوچک ترین طراح مد جهان | کوچک ترین طراح لباس | کم سن و سال ترین طراح مد و لباس

کوچک ترین طراح مد و لباس جهان با 7 سال سن + ویدیو و تصاویر

تا حالا خیاط ۷ ساله با سابقه ۳ سال کار خیاطی و طراحی دیده بودین؟ همراه ما باشید تا با کوچک ترین طراح مد و لباس جهان آشنا شوید.

کوچک ترین طراح مد جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

کوچک ترین طراح مد و لباس 7 ساله است و سه سابقه کار طراحی و خیاطی دارد. مکس الکساندر کوچک ترین طراح مد و لباس جهان است ادعا می کند در زندگی قبلیش گوچی بوده. در ادامه در مورد کوچک ترین طراح مد و لباس جهان بیشتر بدانید.

مکس الکساندر (Max Alexander) از چهار سالگی علاقه خود را نسبت به مد و فشن نشان داده و از مادر خود خواست تا مانکنی را در اختیار او قرار دهد مادر مکث الکساندر در ابتدا مانکنی نمادین با استفاده از مقوا و کاغذ درست کرد و مکث طرح های خودرا بر روی آن اجرا می کرد ناگفته نماند که طرح های این پسربچه در حد طرح باقی نمی ماند و مکث با استعداد بسیار بالای خود در زمینه خیاطی به آن ها جامه عمل می پوشاند. مکس الکساندر ادعا میکند در زندگی قبلیش گوچی بوده!

کوچک ترین طراح مد جهان

یکی از جملات این طراح کوچک که مورد توجه واقع شده این است:

من می خواهم کاری کنم همه زنان احساس زیبایی کنند.

مکس این روز ها یکی از طراحان محبوب در صنعت مد و فشن می باشد و پیج این طراح کوچک و با استعداد اکنون دارای یک و نیم میلیون فالوئر می باشد.

 

بیشتر طراحی های این پسر بچه در زمینه لباس های زنانه می باشد.

کوچک ترین طراح مد جهان

مکس الکساندر در سن پنج سالگی اش فشن شوی خود را برگزار کرد و الان سفارش های زیادی برای طراحی و دوخت لباس قبول می کند و حتی یکی از این سفارش ها متعلق به شارون استون بوده است.

مکس الکساندر:

من دوست دارم در آینده رِئیس خانه گوچی باشم و یا آتلیه کوتور خودم را داشته باشم.

کوچک ترین طراح مد جهان

حالا مکس به عنوان کسی که در اینستاگرم ۱.۵ میلیون فالوور داره جزو طراحان محبوب این روزهاست و سفارش‌های زیادی برای طراحی و دوخت لباس دریافت میکنه که شارون استون هم قبلا یک ژاکت به مکس سفارش داده بوده.

مکس گفته من دوست دارم در آینده رئیس خانه گوچی باشم و یا آتلیه کوتور خودم را داشته باشم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد