شناسه خبر: ۳۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

عکس های پردیس پورعابدینی | استایل پردیس پور عابدینی

استایل های شیک و باوقار پردیس پورعابدینی؛ فرشته این روزهای ایران + تصاویر

پردیس پورعابدینی در نقش فرشته سریال «گناه فرشته» این روزها شهرتی بیشتر از قبل به دست آورده و به این بهانه استایل های زیبای او را با هم مرور می کنیم.

پردیس پورعابدینی

پر بازدید

ترینی‌ها :

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 ستاره نوظهور اهل ایران است. پردیس پورعابدینی فعالیت خود را با سریال آقازاده در سال 1398 شروع کرد و خیلی زود بعد این سریال به شهرت رسید. پردیس پورعابدینی این روزها در سریال گناه فرشته نقش آفرینی می کند و به عنوان فرشته این سریال مجددا محبوب دل ها شده است.

پردیس پورعابدینی نه فقط در بازیگری بلکه در پوش و استایل هم توجه های زیادی را به خود جلب کرده است که در ادامه می توانید زیباترین استایل های او را ببینید.

پردیس پورعابدینی از آن دسته بازیگرانی است که در سال‌های اخیر ثابت کرده درست لباس پوشیدن را خوب بلد است. بازیگر نسبتا نوظهور سینما، که با بازی در سریال «آقازاده» دیده شد، در اکران فیلم بی مادر کت گلدار جذابی که رنگ زمینه آن کرم بود را با دامن پلیسه‌ای سبز رنگ ست کرده بود.

پردیس پورعابدینی

ترکیب دو رنگ سبز و کرم همیشه موردپسند بوده و این دو رنگ به‌عنوان رنگ‌های مکمل در استایل به کار می‌روند. طرح‌های سبز رنگ روی کت این بازیگر و نوارهای سبزش هارمونی دلنشینی با دامن او ساخته بودند.

قاب دیدنی از امیر آقایی و پردیس پور عابدینی در سریال جدیدشان!

این بازیگر در روزهای جشنواره فجر سال ۱۴۰۰ هم با استایل‌هایی دیده شد که مورد تحسین قرار گرفتند. پردیس پورعابدینی علاوه بر ظاهر خدادادیش، در استایل و لباس هم میشه گفت به نسبت بانوان این زمان ساده تر نیز هست.

پردیس پور عابدینی سال گذشته زمانی که برای جشنوازه فجر حضور پیدا کرد با وجود اینکه هنوز آب و تاب نو بودن داشت و تازه آقازاده تموم شده بود، اما با استایلی به شدت ساده ظاهر شد و باعث تعجب همه شد!

استایل های تابستانی و شیک پردیس پورعابدینی را در ادامه ببینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد