شناسه خبر: ۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

رنگ رژ لب ترند | رژ لب مناسب زمستان ۲۰۲۴ | بهترین رنگ های رژ لب زمستان ۲۰۲۴

گرم ترین رنگ های رژ لب برای سردترین روزهای سال! | شیک ترین رژ لب های ترند 2024

تغییر روتین آرایشی هم یکی از راه های جذاب تر شدن است و شما باید بدانید چه رنگ رژ لبی را در چه فصلی به آرایش خود اضافه کنید. همراه ما باشید تا جذاب ترین رنگ های رژ لب ترند زمستان 2024 رو بهتون معرفی کنیم.

رژ لب ترند 2024

پر بازدید

ترینی‌ها :

با نزدیک شدن به زمستان یکی از مواردی که غیر از خرید لباس های گرم مورد توجه قرار می گیرد، روتین آرایشی است. در روتین آرایشی رنگ رژ لب ترند 2024 یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. رنگ رژ لب ترند 2024 بر اساس فصل سرد و گرم تغییر می کند و باید این موضوع را مورد توجه قرار دهید. در ادامه رنگ رژ لب ترند 2024  مناسب زمستان را معرفی می کنیم.

1- رنگ کدو حلوایی

یک رژ لب به رنگ کدو حلوایی قطعا طعم دلپذیر این میوه پاییزی و زمستانی را برای ما تداعی می کند. این رنگ یکی از برازنده ترین رنگ ها برای رژ لب و آرایش در زمستان است که این روزها خیلی ترند شده است.

رنگ کدو حلوایی

2- قرمز یاقوتی

رژ لب های قرمز یاقوتی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای جشن های زمستانی مانند شب یلدا و کریسمس هستند. این رنگ می تواند هم رنگ های تیره و هم رنگ های روشن را در پوشش شما برجسته کند. رژ لب یاقوتی یکی از جذاب ترین رنگ ها برای رویدادهای رسمی است و می توانید در مراسم های غیر رسمی نیز شدت آن را کمتر کنید. از بهترین رنگ های لباس برای ست کردن با این رنگ رژ لب می توان به مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی، آبی، متالیک، سفید و طلایی اشاره کرد.

نمیدونی برا تابستون از چه رنگ رژ لبی استفاده کنی؟

قرمز یاقوتی

3- نود

رنگ نود از از قهوه‌ای کم رنگ تا بژ خنثی و قهوه ای پررنگ متغیر است. رژ لب نود را باید متناسب و نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب کنید. این رنگ ها برخلاف رژ لب های رنگارنگ و پررنگ، ظاهری طبیعی به آرایش شما می بخشند و بدون یک آرایش چشمگیر، زیبایی خاصی برای لب های شما به ارمغان می آورند.

رنگ نود

4- شرابی

اگر طرفدار رژ لب های تیره و پررنگ هستید، به سراغ رنگ شرابی بروید. این رنگ جسورانه برای افرادی که پوست سبزه و برنزه دارند، بسیار مناسب است و زمستان یکی از بهترین زمان ها برای تغییر رنگ آرایش و رژ لب به این رنگ است.

بهترین رنگ رژلب برای پوست شما کدام است؟!

رنگ شرابی

5- فوشیا

فوشیا بنفش مایل به قرمز روشن است که بر روی پوست های تیره فوق العاده به نظر می رسد. این رنگ رژ لب یک رنگ ساده تر و غیرنمایشی است و می تواند ظاهری چشم نواز و خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.

رنگ فوشیا

6- شکلاتی

رژ لب شکلاتی علاوه بر به یاد آوری طعم خوش شکلات یک استایل زمستانی تند و شیرین را به یاد ما می آورد. این رنگ رژ لب آرایشی طبیعی و باوقار را برای شما به ارمغان می آورد و گزینه ای ایده آل برای خانم هایی است که پوست سبزه دارند.

رنگ شکلاتی

7- بنفش

بنفش یکی از جذاب ترین رنگ ها برای انتخاب ژاکت، رنگمو و آرایش زمستانی است. این رنگ رژ لب برای پوست های تیره و گندمی بسیار مناسب است و یک استایل شبک زمستانی را برای شما می سازد.

رنگ بنفش

8- نارنجی سوخته

نارنجی سوخته یک رنگ جایگزین غیرخنثی و جذاب برای رژ لب های قرمز سنتی است و گزینه ای مناسب برای قرار ملاقات‌های دوستانه و مهمانی ها است و این رنگ هم برای پوست روشن و هم پوست تیره مناسب است و گزینه ای مناسب برای داشتن یک آرایش جذاب زمستانی است.

رنگ نارنجی سوخته

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد