شناسه خبر: ۳۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

تیلور سوئیفت | مدل موهای تیلور سوئیفت | عکس های تیلور سوئیفت

مدل موهایی که تیلور سوئیفت را به جذاب ترین زن دنیا تبدیل کرده + تصاویر

تیلور سوئیفت خواننده مشهوری است که نه فقط بخاطر صدای خوبش بلکه بخاطر تیپ جذاب و مدل موهاش هم همیشه مورد توجه بوده.

تیلور سوئیفت

پر بازدید

ترینی‌ها :

تیلور سوئیفت خواننده مشهور و محبوب آمریکایی است. تیلور سوئیفت علاوه بر استعداد خوانندگی به دلیل پوست سفید و موهای بور و چهره زیبایش همیشه مورد توجه بوده. تیلور سوئیفت همیشه در لیست جذاب ترین زنان دنیا بوده و یکی از دلیل جذابیتش مدل موهایش است که می توانید در ادامه ببینید.

مدل موهای تیلور سوئیفت

تیلور در طی سال‌ها با مدل موهای کوتاه و بلند، فر و صاف، با چتری و بدون چتری، باز و بسته در مراسم‌های مختلف و حتی در استایل‌های روزمره‌اش دیده شده‌است.

مدل مو تیلور سوئیفت

مدل آرایش و رنگ موی تیلور سویفت نشان داد که برای شیک بودن، ساده گی و جذابیت کفایت نمی کند و باید کمی هم در طراحی مدل مو و لباس. خلاقیت به خرج داد. زیبا شناسی و ساده سازی در دنیای مد و لباس، اهمیت زیادی دارد و نباید ان را دست کم گرفت. شاخصی که در نوع طراحی مو تیلور سویفت به خوبی مشاهده می کنیم.

انتخاب رنگ مو و مدل همراستا با رنگ پوست و هم چنین نوع جواهراتی که بر تن کرده است، ترکیب جذابی را نتیجه می دهد که با استقبال فعالان دنیای فشن به خصوص فشن بلاگر ها قرار گرفته و به نظر می رسد، باید شاهد ترکیب های جذاب تری از این خواننده فعال و مخاطب گرا و نیکوکار دنیای مد و لباس بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد