شناسه خبر: ۳۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

لباس سلبریتی ها | عجیب ترین لباس سلبریتی ها | مراسم مت گالا

نامتعارف ترین لباس هایی که سلبریتی ها روی فرش قرمز پوشیدند + تصاویر

مراسم مت گالا یک مراسم برای به اشتراک گذاشتن لباس سلبریتی ها از برندهای معتبر است. در ادامه می توانید تمام لباس های نامتعارفی که سلبریتی ها در مت گالا و در سال هی مختلف پوشیدند را ببینید.

لباس سلبریتی ها

پر بازدید

ترینی‌ها :

مراسم مت گالا سالانه برای هنرمندان و طراحان دنیای مد برای جمع‌آوری کمک‌های مالی انستیتو طراحی لباس برگزار می شود. لباس سلبریتی ها و هنرمندان مشهور از برندهای معتبر انتخاب می شود. زمانی که لباس سلبریتی ها از نظر فرهنگ و جامعه مورد پذیرش قرار نمیگیره، جزو لباس های نامتعارف شناخته می شه. در ادامه می تونید نامتعارف ترین لباس سلبریتی های مشهور را در این مراسم مهم ببینید.

دلیل نامتعارف بودن لباس این سلبریتی ها

وقتی لباس‌ها به شیوه ای غیرعادی و احتمالاً عجیب و غریب طراحی می شوند، معمولاً توجه افراد مشهور و مطبوعات را به خود جلب می کنند. رسانه‌ها و وبلاگ‌نویسان از نوشتن در مورد لباس‌ها، کفش‌ها یا اکسسوری‌هایی که مطابق معمول نیستند لذت می‌برند. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم مد آوانگارد عکس‌ها و اخبار جالبی ارائه می دهد و خیلی از هنرمندان هم برای بیشتر دیده شدن سراغ همین لباس‌ها می‌روند. در این مطلب سراغ چند هنرمند می‌رویم که لباس آوانگارد پوشیده‌اند.

  • ریانا در مت گالا 2017

ریانا

ریانا هم در مراسم مت گالا سال 2017 لباسی به شکل دسته گل پوشیده بود. این لباس از مجموعه پاییز 2016 برند Comme des Garçons بود که یک برند مد ژاپنی مستقر در پاریس است و بنیانگذار آن ری کاواکوبوست که شرکتش را در سال 1973 تأسیس کرد. ریانا با این لباس جواهراتی از برند شوپارد انتخاب کرده بود.

عجیب ترین عادت سلبریتی های مشهور جهان که باورتون نمیشه + تصاویر

لباس دیگر ریانا در مت گالا

لباس ریانا

  • لیدی گاگا مت گالا 2019

لیدی گاگا

هیچ کس به اندازه لیدی گاگا روی فرش قرمز لباس آوانگارد به نمایش نگذاشته و شگفت‌انگیز نبوده است. اما او برای Met Gala سال 2019 حتی از خودش هم پیشی گرفت و نه یک، نه دو، بلکه چهار ظاهر متفاوت را در عرض حدود پانزده دقیقه به نمایش گذاشت.

  • آینا عبدل

آینا عبدل

لباس رز آوانگارد آینا عبدل، خواننده مالزیایی هم سرو صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. مالزیایی‌ها تا مدت‌ها نمی‌توانستند از صحبت کردن درباره لباس سیاه آوانگارد آینا عبدل دست بکشند.

  • سولانژ در مت گالا 2015

سولانژ

لباس نولز مدل نسبتاً  آوانگارد و غیر متعارفی دارد. تقریباً مثل این است که او یک بادبزن دور کمرش بسته بود. خیلی‌ها طرفدار این لباس نبودند. یکی از کارشناسان مد نوشت: اگر قرار است ریسک کنید و شبیه صدف دریایی، یا نوعی اژدها به نظر برسید، هیچ فرصتی بهتر از مت گالا برای انجام این کار وجود ندارد.

فرزندان این 12 سلبریتی کپی برابر اصل والدین مشهورشان هستند + تصاویر

فرانسیس مک دورمند در مت گالا 2018

فرانسیس

در مورد فرانسیس مک دورمند چیزهای دوست‌داشتنی زیادی وجود دارد، اما حضورش در Met Gala  سال 2018 با پوشش آوانگارد از برند ولنتینو خیلی جالب و هیجان‌انگیز بود. مخصوصا کلاه خاص او که شبیه کلاهخود شلوغ و بزرگی بود که اجازه نمی‌داد صورتش دیده شود.

استایل ژانل مونا در مت گالا

ژانل مونا

لباس کیتی پری در مت گالا

کیتی پری

کیتی پری هم یکی از ستاره های فرش قرمز مت گالا بود که برای استایل خود، یک همبرگر غول پیکر را انتخاب کرده بود.

  • کاردی بی ، رپر معروف امریکا

کاردی بی

کاردی بی، رپر مشهور امریکایی، با لباسی ظاهر شد که کاملا با تم اغراق آمیز مراسم مطابقت داشت: پیراهنی سنگین و کاملا پوشیده به رنگ قرمز خونی که با ۳۰ هزار پَر تزئین شده و دوخت آن ۲۰۰۰ ساعت زمان برده بود.

  • اِزرا میلر

ازرا میلر

اِزرا میلر، بازیگر ۲۶ ساله امریکایی،‌ که امسال بارها و بارها با ظاهر عجیبش بر فرش قرمز خبرساز شده بود این بار هم طرفدارانش را ناامید نگذاشت و با این آرایش سوررئال و ماسکی که در دست داشت یکی از چهره های به یادماندنی مراسم دیشب بود.

آیا این خبر مفید بود؟

  • فاطمه ارسالی در

    این دیگه چه لباسیه اگه ما این لباسارو میپوشیدیم سوژه اونا میشدیم🤣🤣🤣

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد