شناسه خبر: ۳۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

استایل های سیران | استایل سیران در چشم چران عمارت

شیک ترین استایل های سیران بازیگر در سریال ترکی چشم چران عمارت + تصاویر

در ادامه بهترین استایل های سیران در سریال چشم چران عمارت رو می بینید که این روزها حسابی با بازیش غوغا به پا کرده!

استایل های سیران

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال چشم چران عمارت این روزها جزو مشهورترین سریال های ترکی محسوب می شود. استایل های سیران بازیگر نقش زن این سریال از ابتدای این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت. استایل های سیران از نظر زیبایی و ترکیب رنگ ها به خوبی کنار هم قرار گرفته و به زیبایی مناسب نقش او انتخاب شده است. در ادامه استایل های سیران بانوی زیبای چشم چران عمارت را ببینید.

زیباترین استایل های سیران در سریال چشم چران عمارت

نگاهی داشتیم به استایل‌های جذاب سیران در سریال چشم چران عمارت، که این روزها جزو خبرساز ترین دختران ترکیه محسوب می شود.

آفرا ساراچ اوغلو در نقش سیران، استایل‌هایی رنگارنگ را در این سریال بر تن دارد. لباس‌های طرحدار و اکسسوری‌هایی چون ساعت، گوشواره و گردنبند بسیار در استایل‌های او دیده می‌شوند. کت‌های این کاراکتر بسیار جالب توجه بوده‌اند.

پیروی از ترندهای روز

با توجه به سن کم افرا ساراچ اوغلو (سیران)، جذابیت ظاهری و شهرت بسیار بالای او، کاملا طبیعی است که به دنبال کردن ترندهای روز علاقه‌مند باشد. افرا حسابی اهل مد است و این ویژگی در تمام جزئیات استایلش قابل لمس است. او ترندها را پیگیری می‌کند و هر آنچه با سلیقه و سبک و سیاق استایل او هماهنگ باشد را دنبال می‌کند. این موضوع در مورد آرایش صورتش هم صدق می‌کند. یعنی گاهی هم از ترندهای آرایشی که باب سلیقه و متناسب با سبکش هستند؛ پیروی می‌نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد