شناسه خبر: ۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

بوت زنانه | مدل بوت زنانه ترند ۲۰۲۳

این مدل بوت ها هیچوقت از مد نمی افتند! | مدل بوت های زنانه ترند سال 2023 + عکس

از جمله چیزهایی که برای پاییز و زمستون حسابی طرفدار داره، بوت های زنانه است ولی بهتره قبل انتخاب بدونید چیا همیشه مده و چیا امسال ترنده!

بوت زنانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

بوت زنانه و نیم بوت ها از اجزای اصلی استایل پاییز و زمستان زنان است. در واقع بوت زنانه نه فقط برای جذاب شدن استایل بلکه برای محافظت و گرم نگه داشتن پاها مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه انواع بوت زنانه که امسال ترنده و بوت هایی که همیشه مد هستند را برای شما قرار داده ایم.

مدل بوت هایی که همیشه مده و امسال ترنده!

  • نیم بوت چلسی زنانه

نیم بوت‌های چلسی یکی از انواع بسیار معروف بوت‌ها هشتند که در زمان ملکه ویکتوریا توسط طراحان بریتانیایی تولید شده است. نیم بوت‌های چلسی بدون بند بوده و پاشنه‌های کوتاهی نیز دارند. راز محبوبیت این مدل نیم‌بوت در سادگی و راحتی آن است. برای ست کردن این کفش‌ها با لباس‌های خود کار سختی در پیش ندارید و تقریبا می‌توانید تمامی لباس‌های پاییزه خود را با نیم بوت چلسی ست کنید. بوت‌های چلسی بسیار متنوع و مدرن هستند و از مدل‌های جذاب و راحت از جنس جیر تا مدل‌های کلاسیک چرم را شامل می‌شوند. این بوت‌ها انتخاب‌های بسیار عالی برای داشتن استایل غیررسمی، نیمه رسمی و رسمی هستند.

 

بوت ۲

  • نیم بوت آکسفورد زنانه

نیم بوت‌های آکسفورد دارای سبک کلاسیک Classic هستند که هرگز از مد نمی افتند. نیم بوت‌های آکسفورد Oxford ظاهری رسمی دارند و دارای رویه اغلب طرح‌دار، چند تیکه بوده و بنددار هستند. این بوت‌ها با طرح خاص خود شاید انتخاب عموم مردم نباشد، اما چنانچه آن را با شلوار جین جذب ست کنید قطعا می‌توانید تمامی نگاه‌ها را به خود خیره کنید.

آقایون خوش استایل! اصول ست کردن کفش و شلوار رو بلدین؟

  • بوت بلند زنانه

اگر علاقه دارید تا کفشی بخرید که در روزهای برفی زمستان هم از آن استفاده کنید بوت‌های بلند‌ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل از کفش‌ها بسیار جذاب بوده و به علت آن که عموما در طراحی آن از رنگ‌های براق استفاده می‌شود جلوه ویژه و خیره کننده‌ای دارند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برای داشتن یک استایل جذاب می‌توانید از یک جفت بوت بلند چرمی استفاده کنید. این بوت‌ها برای استایل‌های مجلسی و رسمی کاملا مناسب هستند.

  • نیم‌بوت‌های مشکی انتخابی ایده آل

نیم بوت‌های مشکی بدون شک بیشترین تنوع مدل را دارند. چراکه به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با هر لباسی پوشید. این نیم‌بوت‌ها برای محیط کار و فضای اداری گزینه بسیار مناسبی هستند.

این مدل کفش های عجیب استایل شما رو از صفر به صد می رسونن!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد