شناسه خبر: ۲۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن آقایان | اصول ست کردن کفش و شلوار

آقایون خوش استایل! اصول ست کردن کفش و شلوار رو بلدین؟

تو استایل و مد هیچ چیز مهم تر از اینکه لباس ها کنار هم زیبا باشن و اصول ست کردن رعایت شده باشه؛ مهم نیست. این مطلب اصول ست کردن کفش و شلوار رو بهتون میگه.

ست کردن

پر بازدید

ترینی‌ها :

ست کردن لباس از نکات اصولی و مهم برای زیبا جلوه دادن استایله. برای ست کردن لباس قوانین زیاد و مختلفی وجود داره که کافیه چندتا از این قانون ها رو بدونید تا یه استایل خفن داشته باشید. این مطلب بهتون اصول ست کردن کفش و شلوار رو میگه.

شلوار سفید

سفید یکی از رنگ های پایه است که با هر چیزی ست می شود. شلوار سفید را راحت بپوشید و با هر کفشی که دوست دارید ست کنید، برای ست کردن شلوار سفید با کفش هیچ قانون خاصی وجود ندارد. اگر شلوارتان دمپا است بهتر است شلوار سفید را با کفش مشکی ست نکنید چون باعث می شود ظاهرتان کمی توی ذوق بزند.

شلوار ورزشی

ست کردن کفش با شلوارهای راحتی و ورزشی مشکل نیست چرا که انتخاب های شما محدود است. کفش های کتانی انتخابی مشخص برای این شلوارها هستند؛ این کفش ها انعطاف پذیری بیشتر و لحظاتی بهتر را برای شما به همراه دارند.

ست کردن

کت و شلوار

کت و شلوار مناسب باید با یک جفت کفش رسمی مناسب پوشیده شود. حالا وقتش است که کفش های وینگ تیپ (کفش هایی که حرف W روی پنجه کفش دیده می شود) را در بیاورید یا اگر چیزی رسمی تر می خواهید، براق ترین کفش های آکسفورد را که روی انگشت ها قسمتی جداگانه دوخته شده را بپوشید.

 

شلوار جین

یک باید بی چون و چرا برای ست کردن با شلوار جین، کتانی های ساده ای است که همیشه با شلوارهای جین عالی به نظر می رسند.

  • شلوار جین اسکینی (Skinny Jeans): این مدل از شلوار جین با انواع کفش کتانی کلاسیک ست می‌شود.

  • شلوار جین راسته (Straight Leg Jeans): شلوارهای جین راسته با تمامی مدل‌های کفش مردانه ست می‌شود به همین دلیل از آن به‌عنوان شلواری همه‌کاره یاد شده است.

  • شلوار جین مام استایل (Mom Style jeans): ازآنجایی‌که جین‌های مام استایل در سبک اسپرت تولید می‌شود، اغلب ترکیب آن‌ها با کتانی‌هایی در سبک‌های ونس، آل استار و استن اسمیت به زیبایی ست می‌شوند.

  • شلوار جین مام فیت (Mom Fit jeans): برای ست کفش و شلوار مردانه مام فیت بهترین گزینه اسنیکرز است.

  • شلوار جین بگی (Baggy Jeans): با این مدل شلوار می‌توانید انواع مختلفی از کفش‌های اسپرت را ست نمایید.

  •  شلوار جین اسلش (Jogger Jeans): با این مدل شلوار عموماً کفش‌های کتانی با قالبی بزرگ مثل کتانی‌های زرنگی ست می‌شود.

  • شلوار جین بوی ‌فرند (Boyfriend Jeans): شلوارهای بوی فرند را می‌توان با انواع مختلفی از کفش‌های کالجی مثل مدل پنی و مدل‌های مختلفی از کفش‌های واکر اسپرت یا استن اسمیت ست کرد.

شلوار مشکی

باور خیلی ها این است که رنگ مشکی با همه رنگ ها می آید. اما این اشتباه است چون مشکی با همه رنگ ها قابل ست کردن نیست. همانطور که قبلا هم گفتم رنگ مشکی را با کفش های سفیدتان ست نکنید. البته این قانون در مورد طیف های قهوه ای هم صدق می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد