شناسه خبر: ۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن رنگ لباس | ست کردن رنگ های سفید و مشکی

مهمونی میخوای بری یا سرکار؟ | سفید و مشکی بهترین انتخاب برای ست کردن + عکس

ترکیب رنگ های سفید و مشکلی جز پرطرفدارترین ها برای ست کردن لباس هاست. تو این مطلب چند ایده مانتو برای ست براتون داریم.

ست کردن

پر بازدید

ترینی‌ها :

اگر می خواید خوش استایل دیده بشید؛ اولین و مهم ترین نکته ست کردن لباس هاتونه. هارمونی رنگ ها تاثیر جلوه تیپ شما رو چند برابر میکنه و برای همینه که باید ست کردن لباس رو جدی بگیرید. تو این مطلب برای شما چند مدل پیشنهادی برای ست کردن با رنگ های سفید و مشکی رو آوردیم. 

ست کردن رنگ های سیاه و سفید

مهم نیست به دنبال ظاهری پر زرق‌ و برق باشید یا استایلی مینیمال، با ترکیب سفید و مشکی رسیدن به هر استایلی ممکن است. از طرفی برای ساختن یک استایل سفید و مشکی لازم نیست استایلیست باشید یا اصول رنگ‌ها را بدانید. همین دلیل باعث شده تا این استایل مورد علاقه‌ی تمام اقشار قرار بگیرد. کافی است اجزای استایل و جزئیات آن را به درستی انتخاب کنید. از مراسم‌های کاملا رسمی گرفته تا موقعیتی مانند یک دورهمی دوستانه، با پوشیدن این رنگ‌ها مطمئن باشید با موقعیت کاملا هماهنگید. رنگ سفید نمایانگر خلوص، تمیزی و کمال است و رنگ سیاه قدرت، ظرافت و رمز و راز را می‌رساند.

 اصول ست کردن کیف و کفش

به کار بردن این دو رنگ علاوه بر تکمیل یکدیگر، مجموع تمام خصوصیات گفته‌شده را به استایل اضافه می‌کند. سفید و سیاه هم مانند دیگر رنگ ها تناژهای مختلفی دارند که به کار بردن این تناژهای رنگی در کنار یکدیگر استایل را جذاب‌تر می‌کند. از سفید درخشان گرفته تا سفید مرواریدی، سفید شیری، سفید عاجی، سفید یخی و سفید بژ تنالیته‌های مختلف رنگ سفید هستند که می‌توانید آن‌ها را به خوبی با یکدیگر در آیتم‌های هر استایل ست کنید. رنگ مشکی را هم می‌توان در تنالیته‌های مختلفی  مانند ذغالی، مشکی پررنگ یا پرکلاغی و مشکی طبیعی و… طبقه‌بندی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد