شناسه خبر: ۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

رئالیتی شو طنز «چارپایه» با علی صادقی به تلویزیون می آید!

چهارپایه یک برنامه طنز و سرگرم‌کننده است که با حضور بازیگران محبوب و طناز ایرانی تولید شده است.

چارپایه

پر بازدید

ترینی‌ها :

 این روزها صحبتهای بسیاری از تولید و پخش رئالیتی شوهای مختلف در پلتفرمها میشود و این سوال همواره وجود داشته چرا تلویزیون که رسانه ای قدیمی است به سراغ تولید رئالیتی شو نمی رود؟

پاسخ این سوال از سوی دست اندرکاران تلویزیونی روشن است؛ خطوط قرمز و دردسرهای احتمالی پخش و احتمال توقیف فارغ از این موارد اما یک معضل بزرگ دیگر پیش پای تولید کنندگان رئالیتی شوها در تلویزیون وجود داشت عدم استقبال و حضور چهره ها در رئالیتی شوهای تلویزیونی این یک حقیقت است که با توجه به سرمایه گذاریهای کلان در تولید رئالیتی شوهای تلویزیونی امروز راضی کردن چهره ها برای حضور در تلویزیون با توجه به بودجه های کم این رسانه در مقایسه با پلتفرم ها کار بسیار دشواری است در چنین شرایط و فضایی اما حالا شبکه سه رئالیتی شویی با نام «چارپایه» به تهیه کنندگی حامد خانی اوشانی را روی آنتن برده که مخاطبان بسیاری نیز دارد.

از نکات قابل تأمل این برنامه حضور چهره های قدیمی و جدید تلویزیونی است جواد خواجوی از چهره های طناز جوان این بار در کنار علی صادقی قدرت الله ایزدی آقا) (رشید و یوسف تیموری قرار گرفته تا یکی از طلایی ترین ترکیبهای طنز در تلویزیون در سالهای اخیر شکل گیرد. نکته دیگر در این رئالیتی شو طراحی روایتهای طنز اجتماعی است که گاه و بیگاه از خطوط قرمز سیما عبور کرده و اگر بگوییم چارپایه این روزها خط شکن تولید برنامه های طنز در تلویزیون است پر بیراه نیست و تمرکز این برنامه بر خانواده ها و معضلات خانوادگی با چاشنی طنز است. در جایی که ترویج امیدآفرینی و شاد زیستی در رسانه ها بارها توصیه و مورد تأکید بوده حالا تلویزیون در این مسیر پیش قدم شده و چارپایه» را این بار در یکی از شبکه های پرمخاطب یعنی شبکه سوم سیما ارائه کرده است. طراحی دکور پر رنگ و لعاب این برنامه نشان میدهد سازندگان به سلیقه مخاطب احترام گذاشته و به دنبال تولید اجباری و رفع وظیفه از خود نبوده اند و طراحی قصه ها در فضایی متفاوت از ویژگیهای «چارپایه» است.

در جایی که نام شخصیتهای منفی خارجی به اسم برخی رئالیتی شوهای طنز تبدیل و برای تبلیغ و تولید این برنامه ها که گاه داد خانواده ها را به دلیل عبور از موازین اخلاقی درآورده اند حالا تلویزیون با تولید «چارپایه از مخاطب دعوت میکند که طنز سالم ببیند. «چارپایه» نقطه آغاز است و میتواند با گروه های بیشتری از قدیمیها و جدیدهای طنز ادامه یابد و باید قدر چنین خلاقیتهایی را در رسانه ملی دانست.

بازیگران سریال چهارپایه

بازیگران سریال چهارپایه چه کسانی هستند؟ در چهارپایه بازیگرانی چون علی صادقی، قدرت‌الله ایزدی، یوسف تیموری و جواد خواجوی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال چهارپایه حدود 4 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان چهارپایه را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

متوسط سن بازیگران چهارپایه براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 52 سال است که نشان می‌دهد بازیگران چهارپایه عمدتا از میانسالان هستند.

داستان سریال چهارپایه

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان چهارپایه منتشر شده است، می‌خوانیم: «چهارپایه یک برنامه طنز و سرگرم‌کننده است که با حضور بازیگران محبوب و طناز ایرانی تولید شده است.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد