شناسه خبر: ۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

بیوگرافی محمد امین شعرباف؛ امیر سریال گردن زنی!

زندگینامه ای کوتاه از محمد امین شعرباف بازیگر با استعداد سینما به همراه کارنامه کاری و زندگی شخصی و تعدادی از عکس هایش را ببینید.

محمد امین شعرباف

پر بازدید

ترینی‌ها :

بیوگرافی محمد امین شعرباف از بازیگران بسیار جذاب و پر استعداد که اخیرا با بازی در چند سریال نمایش خانگی شهرت و جایگاه خوبی در سینمای ایران و در میان مردم به دست آورده است،به همراه مقداری از زندگی شخصی و کارنامه کاری و همچنین تعدادی از عکس هایش را در ادامه ببینید.

بیوگرافی محمد امین شعرباف:

  • نام:محمد امین
  • نام خانوادگی:شعر باف
  • تاریخ تولد:10 خرداد 1369
  • محل تولد:تهران
  • وضعیت تاهل:مجرد
  • پیشه:بازیگری

کودکی و اوایل زندگی:

محمد امین شعرباف متولد سال 1369 است.سن امین شعرباف 33 سال است. نماد ماه این بازیگر حمل است متولدین فروردین افرادی  پرجنب و جوش، عجول، رک و بی پروا، عاشق قدرت، بی صبر و طاقت هستند.

اطلاعات دقیقی از قد محمد امین شعرباف در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدود 180 سانتی متر قد و حدود 75 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر خوش سیما می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

محمد امین شعرباف

خانواده:

خانواده محمد امین شعرباف مشخص نیست چند نفره است و اطلاعاتی از اسم و شغل پدر و مادر، تعداد خواهر و برادر و حتی این که وی فرزندم چندم خانواده می باشد در سایت ها نیست و اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگر سری بزنید تاکنون عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است که در این زمینه اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

محمد امین شعرباف

تحصیلات:

تحصیلات محمد امین شعرباف مشخص نیست و اطلاعاتی از رشته و مقطع تحصیلی در دانشگاه یا دبیرستان در دسترس نیست.

محمد امین شعرباف

ازدواج و همسر محمد امین شعرباف:

امین شعرباف ظاهرا تا به حال ازدواج نکرده است و جزو بازیگران مجرد سریال گردن زنی به شمار می‌رود.

بیوگرافی کیسان دیباج؛ بازیگر نوظهور سینما!

فیلم و سریال‌های امین شعرباف

امین شعرباف بازیگری را با حضور در کلاس‌های هومن سیدی آغاز کرد. کارگردان سریال قورباغه که در کشف استعداد بازیگری یکی از بهترین‌هاست و حضور موفق امین شعرباف در دوره‌های آموزش بازیگری هومن سیدی عاملی شد تا نام او در لیست بازیگران سریال قورباغه سبز شود.

محمد امین شعرباف

محمد امین شعرباف در قورباغه:

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی برای نمایش شبکه نمایش خانگی در سال 98- 99 تولید شد که در این سریال محمد امین شعرباف در کنار بازیگرانی همچون سحر دولتشاهیف صابر ابر، مهران غفوریان، نوید محمدزاده به هنرنمایی پرداخت. امین شیرباف در قورباغه نقش سروش را بر عهده داشت.

محمد امین شعرباف در نوبت لیلی:

سریال نوبت لیلی به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی کار شاخص بعدی شعرباف در شبکه نمایش خانگی بود. این سریال با داستان معمایی و جذاب خود توانست نظر مخاطب را به خود جذب کند. نقش آرش در سریال نوبت لیلی بر عهده محمد امین شعرباف بود که این نقش را در کنار بازیگرانی همچون مریلا زارعی، لادن مستوفی و حمید فرخ نژاد به خوبی ایفا کرد.

محمد امین شعرباف

محمد امین شعرباف در سریال شریک جرم:

شریک جرم به کارگردانی مازیار میری در سال 1402 و در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این درام جنایی با حضور بازیگرانی همچون محمد امین شعرباف در نقش آرمان، سارا بهرامی در نقش میترا، سجاد بابایی در نقش محسن و المیرا دهقانی در نقش ندا در لیست سریال‌های پربازدید قرار گرفت.

امین شعرباف در گردن زنی:

بازیگر نقش امیر فیلم گردن زنی، محمد امین شعرباف است که برای ایفای هرچه جذاب تر این کاراکتر توسط سامان سالور انتخاب شده و حالا در کنار چهره هایی همچون الیکا ناصری، کیسان دیباج، رویا نونهالی و دیگر بازیگران این سریال هر جمعه در قاب تلویزیون، با نقش منفی خود توجه مخاطب را به خود جلب میکند.

محمد امین شعرباف

بیوگرافی الیکا ناصری؛ باران سریال گردن زنی!

فیلم شناسی محمد امین شعرباف:

لیست سریال های محمد امین شعرباف:

  • قورباغه 1399 کارگردان:هومن سیدی
  • نوبت لیلی 1400 کارگردان:روح الله حجازی
  • شریک جرم 1402 کارگردان:مازیار میری
  • سریال گردن زنی 1403 کارگردان سامان سالور

محمد امین شعرباف

اینستاگرام محمد امین شعرباف:

اینستاگرام محمد امین شعرباف amin.sherbaf است که 121 هزار فالور دارد، 227 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 72 پست بارگذاری کرده است.این بازیگر صفحه اینستاگرام خود را به تاریخ ژانویه 2020 آغاز کرد و بازیگرانی چون نوید محمدزاده و احمد مهران فر صفحه وی را دنبال می کنند.

محمد امین شعرباف

 7 حقیقت جالب درباره محمد امین شعرباف:

  1. صفحه اینستاگرام محمد امین شعرباف تیک آبی ندارد.
  2. محمدامین شعرباف علاقه زیادی به هومن سیدی دارد و به مناسبت تولد او نوشته بود: شاگردی شما بی شک با ارزشترین قدم زندگی من بوده، و اینکه تنها استادم شما هستین بزرگترین افتخارم. خدا رو شکر بابت حضورتون، امید که آدمهای مثل خودتون سر راهتون باشن و سایه تون بالا سر ما
  3. سریال قورباغه نخستین تجربه بازی وی در شبکه نمایش خانگی است.
  4. شعرباف در میان بازیگران با مهران غفوریان و علیرضا ثانی‌فر با دو مرتبه همکاری بیشترین تجربه بازی را داشته است.
  5. صفحه محمد امین شعرباف در ویکی پدیا هنوز ایجاد نشده است.
  6. او تاکنون تجربه بازی در سینما و در سریال های تلویزیون را نداشته است.
  7. محمد امین شعرباف در یاغی بازی نکرده است.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد