شناسه خبر: ۹۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

استایل بانمک بازیگران ایرانی در دوران سربازی؛ از علی دایی تا رضا شفیعی جم!

تصاویر بسیار جالبی از دوران سربازی بازیگران و سلبریتی های بسیار مشهور ایرانی را در ادامه ببینید..

سربازی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سربازی دورانی سخت است که اکثر مردان در سرتاسر دنیا محبور به گذراندن آن هستند و سلبریتی ها نیز از این قائده مستثنی نیستند.اگرچه ممکن است شرایط خدمت آن‌ها با افراد عادی کمی متفاوت باشد، اما همچنان باید سختی‌ها و چالش‌های آن را پشت سر بگذارند.در ادامه تعدادی از عکس های برخی از بازیگران معروف و پرطرفدار ایرانی را ببینید.

سلبریتی‌ها در دوران سربازی به دلیل شهرتشان،بیشتر تحت توجه رسانه‌ها قرار دارند. این موضوع می‌تواند هم برای آن‌ها جذاب و هم چالش‌برانگیز باشد.

برخی معتقدند که سلبریتی‌ها ممکن است در دوران سربازی از امکانات ویژه‌ای برخوردار باشند، اما این موضوع به طور کامل صحت ندارد. اگرچه ممکن است برخی تسهیلات جزئی برای آن‌ها در نظر گرفته شود، اما آن‌ها نیز مانند سایر سربازان باید وظایف خود را به طور کامل انجام دهند.

10 تا از بازیگرای معروف ایرانی که غلیظ آرایش می کنن!! + عکس

در این عکس تصویر چند چهره مشهور و شناخته شده از جمله علی دایی ، رضا شفیعی جم ، منوچهر هادی ، امیر کربلایی زاده ، مهدی سلطانی و آرش نوذری را در دوران سربازی می بینید.

سربازی سلبریتی ها

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد