شناسه خبر: ۹۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

بیوگرافی نگار نیکدل؛ شیدای زخم کاری

بیوگرافی و عکس های نگار نیکدل بازیگر سریال زخم کاری به همراه زندگینامه و کارنامه فعالیتش را در ادامه ببینید .

بیوگرافی نگار نیکدل

پر بازدید

ترینی‌ها :

نگار نیکدل بازیگر تازه کار سینما و تلویزیون است که در بازی در سریال زخم کاری به شهرت رسید. زندگی شخصی و کارنامه کاری و هنری او را در ادامه ببینید.

بیوگرافی نگار نیکدل

  • نام: نگار
  • نام خانوادگی : نیکدل
  • تاریخ تولد : 1376/4/31
  • محل تولد : تهران
  • تحصیلات: دانشجوی انصرافی
  • زمینه فعالیت :بازیگری
  • شروع فعالیت در بازیگری :1397
  • وضعیت تاهل : مجرد

زندگی شخصی نگار نیکدل

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری بازگشت در تاریخ 31 تیر ماه 1376 در تهران متولد شد و به عنوان اولین و تنها فرزند، خانواده خود را سه نفره کرد. این بازیگر جوان و جدید که با حضور در فیلم محمد حسین مهدویان به شهرت دست یافته، تک فرزند است و خواهر و برادری ندارد. نگار نیکدل تا مقطع کارشناسی در رشته بیولوژی تحصیل کرده به دلیل علاقه به بازیگری، این رشته را ادامه داد.

بیوگرافی نگار نیکدل

مادر معروف نگار نیکدل

نگار نیکدل و مادرش میترا بهرامی، دو اسمی هستند که هم سطح یکدیگر توسط کاربران فضای مجازی، سرچ می شوند. نگار نیکدل دختر میترا بهرامی، روانشناس، مجری و گوینده معروفی است که سابقه اجرا در برنامه سیمای شهر شبکه استانی اصفهان را نیز دارد و مدتی هم در شبکه دوم سیما به کار اجرا مشغول بود.

میترا بهرامی بیوگرافی نگار نیکدل

همسر نگار نیکدل

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

فعالیت هنری نگار نیکدل

با اینکه نگار نیکدل هم مانند تمام بازیگران خوب کشورمان فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد اما فعالیت جدی و حرفه ای او در مقابل دوربین مربوط به بازی در فیلم کوتاه رهایی در سال 1397 بود. اما خوب این سریال زخم کای 2 و نقش شیدا دختر مهران غفوریان بود که باعث شهرت و دیده شدن نگار نیکدل شد. نگار نیکدل در سریال تلویزیونی رحیل سال 1401 هم حضور داشت.

بیوگرافی نگار نیکدل

شهرت نگار نیکدل با زخم کاری 2

اوج شهرت نگار نیکدل در زخم کاری رقم خورد و نگار نیکدل با بازی در نقش شیدا شفاعت و در جایگاه دختر مهران غفوریان، در سریال زخم کاری بازگشت بیشتر از پیش شناخته شد. این سریال پرطرفدار، ساخته محمد حسین مهدویان برای شبکه نمایش خانگی بود که با حضور بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سیاوش طهمورث، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، سعید چنگیزیان، کاظم هژیرآزاد و الهه حصاری ساخته شد.

نگار نیکدل بازیگر 27 ساله و مرتضی امینی تبار بازیگر 25 ساله سریال زخم کاری 2 در نقش میثم و شیدا در مقابل هم بازی کردند. 

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل در قبر

سکانس متفاوت حضور نگار نیکدل داخل قبر که پایان تلخی از سریال زخم کاری بازگشت را به تصویر می کشید، یکی از صحنه هایی بود که حضور نگار نیکدل در آن، دلیلی بود برای علاقه هرچه بیشتر مخاطب برای اطلاع از بیوگرافی این بازیگر زن جدید زخم کاری.

بیوگرافی نگار نیکدل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد