شناسه خبر: ۹۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

مجید واشقانی و محمدرضا هدایتی با مسابقه کمدی «رینگو» می‌آیند!

مجید واشقانی به عنوان مجری همراه با محمدرضا هدایتی و چند تن دیگر از بازیگران با یک مسابقه استند آپ کمدی برمیگردند.

مسابقه رینگو

پر بازدید

ترینی‌ها :

به تازگی مسابقه ای استند آپ کندی در شرف شروع شدن است که گرداننده اصلی آن مجید واشقانی و از داوران این مسابقه میتوان به محمدرضا هدایتی،محمد نادری و زهرا داوود نژاد اشاره کرد..

امیر اکرمی مدیر و موسس پلتفرم ایده نما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: فعالیت اصلی ایده نما در حوزه کسب و کار و برنامه‌های فیلم کوتاه و تئاتر است؛ فیلم وسریال و برنامه‌های آموزشی هم از ابتدا در برنامه‌هایمان بوده‌ است.

او ضمن بیان اینکه تاک شو، استندآپ کمدی و سریال‌هایی را پخش خواهیم کرد، گفت: یکی از برنامه‌های ما که مسابقه استندآپ کمدی «رینگو»، برنامه جدیدی است که با حمایت بازار مبل ضبط شده و مجید واشقانی مجری این برنامه است و محمدرضا هدایتی، زهرا داوودنژاد و محمد نادری از داوران این برنامه هستند.

یوسف تیموری و علی صادقی به زودی در تلویزیون | برنامه های جدید در راه است

مسابقه استندآپ کمدی «رینگو» در فضایی متفاوت بهترین استعداد‌های کمدی در کشور را به رقابت با یکدیگر دعوت می‌کند و در ۲۶ قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید پاک با فضایی متفاوت به لحاظ ساختاری مقابل دوربین خواهد رفت و ۴۰ شرکت‌کننده در مرحله ابتدایی به صورت انفرادی به رقابت می‌پردازند و سپس براساس رتبه‌بندی، کمدین‌ها در مرحله بعد به صورت گروهی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسابقه رینگو

اکرمی اذعان داشت: یک سریال هم داریم که هنوز قطعی نشده و نمی‌توانیم نام آن را اعلام کنیم. امروز نیز برنامه ویلای موروثی که یک برنامه طنز است، پخش شد.

او با اشاره به حضور در سومین نمایشگاه رصتا، ادامه داد: این اولین سالی است که در نمایشگاه رصتا شرکت کردیم. با فعالان این عرصه که صحبت کردیم گفته شد که این رویداد نسبت به سال گذشته بهتر برپا شده‌ است. در این چند روز نیز اتفاقات خوبی را شاهد بودیم و همکاری‌های خوبی شکل گرفت. البته نمایشگاه رصتا بهتر هم می‌توانست باشد و به نظرم در آینده باید ساعت برگزاری نمایشگاه تغییر کند و تبلیغات بیشتری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد