شناسه خبر: ۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای سریال بازنده چیه؟ | بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش سریال بازنده

در این مقاله به معرفی کامل بازیگران و ماجرای سریال بازنده جدیدترین سریال نمایش خانگی می پردازیم با ما همراه باشید.

سریال بازنده

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال بازنده جدیدترین سریال نمایش خانگی به تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی و نویسندگی امین حسین‌پور است که پس از اتمام زخم کاری جمعه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. انتشار اولین قسمت سریال بازنده با ژانر معمایی و جنایی همچون سریال گردن زنی سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.

در ادامه این بخش به معرفی بازیگران سریال بازنده،داستان سریال بازنده و زمان پخش سریال بازنده می‌پردازیم.

چرا تیتراژ سریال بازنده خارجیه؟

زمان پخش سریال بازنده؟

قسمت اول سریال معمایی بازنده جمعه 30 شهریور 1403 از فیلیمو پخش شده است. در پاسخ به سوال سریال بازنده چند شنبه ها میاد باید بگوییم قسمت های این سریال هر جمعه 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

خلاصه داستان سریال بازنده

سریال بازنده سریالی جنایی و راز آلود است و داستان آن حول محور زندگی کارآگاهی به نام کیانی می چرخد که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود و رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. در قسمت اول سریال بازنده با سرگرد حامد کیانی آشنا می‌شویم یک پازپرس که همسر و فرزندش را در حادثه تلخ تصادف از دست داده و در آخرین پروندش مربوط به قتل دختر جوان موفقیتی نداشته و حالا با این پرونده جدید به میدان می‌آید تا رد و نشانی از فرزند یک ماه و نیمه خانواده‌ای پیدا کند.

سریال بازنده چند قسمت است؟

به نظر می رسد که بازنده یک مینی سریال است و بیش از 12 قسمت نخواهد بود. فیلیمو تعداد قسمت های این سریال را منتشر نکرده زیرا تدوین این سریال به طور کامل پایان نیافته است.

بازیگران سریال بازنده همراه با نقش ها و بیوگرافی

در سریال بازنده بازیگران مطرحی ایفای نقش نموده اند، در ادامه معرفی بازیگران این سریال می پردازیم.

علیرضا کمالی بازیگر نقش کارآگاه کیانی در سریال بازنده

علیرضا کمالی متولد 27 اردیبهشت 1359 در خانواده ای سه نفره در محله نظام آباد تهران است که در نرگس، شوق پرواز، لحظۀ گرگ و میش، قلب یخی، پوست شیرو...ایفای نقش کرده است. او ازدواج نکرده و پدرش مرحوم علی اصغر کمالی نژاد از قهرمانان شناخته شده رشته پرورش اندام در ایران و جهان و مادرش فرهنگی است.

  دانلود اولین قسمت سریال بازنده

سارا بهرامی بازیگر نقش ارغوان امینی همسر کاوه سریال بازنده

سارا بهرامی متولد 1361 در اصفهان است که دارای دو خواهر و یک برادر است. او از سال 1388 وارد عرصۀ بازیگری شد و در آثاری چون تهرون، من دیه گو مارادونه هستم، ایتالیا ایتالیا، دارکوب، هزارپا، سرکوب، علف زار، پرده نشین، ساخت ایران 2، کرگدن، هم رفیق و... بازی کرده است.

صابر ابر بازیگر نقش کاوه در سریال بازنده

صابر ابر هنرپیشه مطرح متولد 18 خرداد 1363 است. او در 13 سالگی نقش کوتاهی در سریال بازگشت به خانه ایفا کرده و مجری رنگین کمان و 100 ثانیه بوده است. صابر ابر در آثاری چون قورباغه، مترجم، دربارۀ الی، سه زن و... حضور داشته است.

پیمان قاسم خانی بازیگر منصور رفیع ناپدری ارغوان و همسر دوم ونوس افتخاری سریال بازنده

پیمان قاسم‌خانی 30 دی 1345 در تهران متولد شد. از سال 1370 فعالیتش در حوزه فیلمنامه را آغاز کرده است و برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است. او دوبار ازدواج کرده، همسر سابقش بهاره رهنما بازیگر سینماو تلویزیون بوده و این زوج سابق یک فرزند به نام پریا دارند. پیمان قاسمخانی همسر روانشناس و مستند ساز معروف میترا ابراهیمی است

صدف اسپهدی بازیگر نقش آوا حجازی همسایه ارغوان و کاوه

صدف اسپهبدی متولد 15 بهمن 1372 است و فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و در آثاری چون راحانا، علفزار، قیف، هتل، هفتاد سی، سفر در خانه و دلدار حضور داشته است. او در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش حمید اسپهبدی و مادرش حمیرا بیرامی نام دارند و هر دو معلم بوده و دارای یک خواهر بزرگتر از خود می باشد که پزشک است.

مهدی رکنی بازیگر سریال بازنده

مهدی رکنی بازیگر و کارگردان در دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1369 در آبادان به دنیا آمد. پدر او اهل آبادان و ناخدا سوم نیروی دریایی، مادرش خانه دار و اهل شاهرود است. او در آثاری چون برادران لیلا، کوچه صفا، زیرهمکف، دریادار و سریال‌های زخم کاری 2 (بازگشت)، میدان سرخ، جاده تباهی و...ایفای نقش نموده است.

امیر غفارمنش بازیگر سریال بازنده

امیر غفارمنش تاریخ 6 اردیبهشت 1347در تهران و خانواده هنری به دنیا آمد. پدرش از فیلمسازان سینمای آزاد ایران و هم دوره ناصر غلامرضایی، کیانوش عیاری، عبدالله باکیده بود. امیر غفارمنش در حال حاضر متأهل و دارای یک پسر به نام راستین است و پوپک گلدره همسر سابق وی می‌باشد.

سریال «گردن زنی» از روی حقیقت ساخته شده است!

رویا جاویدنیا بازیگر نقش ونوس مادر ارغوان سریال بازنده

رویا جاویدنیا در دهم مرداد ماه سال 1344 در تهران به دنیا آمد. او با سریال وضعیت سفید وارد قاب تلویزیون شد و با سریال‌های سایه‌بان و دلدار به شهرت رسید. او در آثاری چون در وجه حامل، وارونگی، هفت و نیم، به دنیا آمدن، پنهان، بیداری، شبانه روز، به آهستگی و سیاوش ایفای نقش نموده است.

ترنم کرمانیان بازیگر سریال بازنده

ترنم کرمانیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 آبان 1388 است که از سال 1395 فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم حقه باز دم دراز آغاز کرد و سابقه حضور در آثاری همچون طلاخون، هفته ای یک بار آدم باش، کرگدن، بالش ها و حقه باز دم دراز را در کارنامه هنری خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد