(ویدیو) ماجرای ساخت سریال جدید ایرانی ترکی «قصه های هزار و یک شب» + جزئیات

به زودی قرار است یک سریال محصول دو کشور ایران و ترکیه در شبکه های نمایش خانگی پخش شود.

شناسه خبر: ۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

در سال پیش خبر از ساخته شدن یک سریال تاریخی با حضور بازیگران هر دو کشور ایران و ترکیه به گوش میرسید که طبق گفته ها و مصاحبه جدیدی که محسن کیایی از بازیگران این سریال انجام داده گفته شده فیلمبرداری سریال قصه های هزار و یک شب به زودی در یکی دو ماه آینده به پایان میرسد.

رونمایی از بازیگران پروژه سوپر میلیاردی مصطفی کیایی: از پرویز پرستویی تا هدیه تهرانی در سریالی با سرمایه‌ گذار روس! فیلیمو با همکاری مصطفی کیایی، ساخت یک پروژه گران‌ قیمت را در دستور کار قرار داده، سریالی که چند رسانه از سرمایه‌ گذار روس آن نوشته‌ اند.

این سریال با نام «قصه‌ های هزار و یک شب» قرار است اواخر بهمن کلید بخورد و تولید طولانی‌ مدتی دارد و دو ماه فیلمبرداری آن در ترکیه خواهد بود. پیش از این، خبرگزاری مشرق برای اولین بار از سرمایه‌ گذار روس این سریال خبر داده و نوشته بود: شنیده‌ های دیگری حاکی از آن است که یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی از سریال «قصه‌ های هزار و یک شب» حمایت می‌ کند و زمینه مشارکت کشور روسیه را، این نهاد مهم فرهنگی فراهم آورده است. سازمان فرهنگ و ارتباطات یکی دیگر از مهمترین ارگان‌ های دولتی تکمیل کننده پازل‌ های بین‌المللی این سریال است.

«جادوی سفید»، سریال قاجاری جدید پارسا پیروز فر متوقف میشود؟ + جزئیات

خلاصه داستان سریال قصه های هزار و یک شب:

این سریال که داستان آن احتمالا در دهه 30 روایت می شود در دو کشور ترکیه و ایران ساخته می شود و ابتدا سکانس های ایران فیلمبرداری می شود.

هزار و یک شب

بازیگران سریال قصه های هزار و یک شب:

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، محسن کیایی، پدرام شریفی، محمد بحرانی و سوگل خلیق حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد