شناسه خبر: ۸۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

همسر اول جنیفر لوپز: چند وقت ازدواج نکن!

به تازگی شوهر اول جنیفر لوپز در خطاب به جنیفر به او گفته بود تا چند وقت ازدواج نکن.در ادامه این سخنان جالب را بخوانید.

جنیفر لوپز

پر بازدید

ترینی‌ها :

در پی حواشی متعدد و طولانی جنیفر لوپز با بن افلک و تعداد ازدواج هایی که کرده است،به تازگی همسر اول جنیفر در خطاب به این خواننده و بازیگر معروف گفت است بهتر است یه مدتی روابطت را خصوصی نگه داری و ازدواج نکنی.

این بازیگر که پس از کمتر از یک سال از ازدواج، طلاقش را از لوپز نهایی کرد، در مصاحبه جدیدی با دیلی میل، از همسر سابق خودش خواست که «برای مدتی مجرد بماند.»

به نقل از نیویورک پست، نوا ۵۰ ساله معتقد است که جنیفر لوپز «باید ۱۲ ماه مرخصی بگیرد.» «حتی اگر با شخص جدیدی ملاقات می‌کند، باید آن را خصوصی نگه دارد و دوباره ازدواج نکند.»

لوپز در سال ۱۹۹۶ در رستوران گلوریا استفان در میامی با اوجانی نوا ملاقات کرد. آنها در فوریه ۱۹۹۷ ازدواج کردند و ۱۱ ماه بعد طلاق گرفتند.

جنیفر لوپز و بن افلک

جدایی و دادخواست رسمی طلاق جنیفر لوپز از بن افلک ! + جزئیات

نوا همچنین گفته که او قبلاً با بن افلک ملاقات کرده و به نظرش بازیگر «آرگو» یک «مرد شگفت انگیز» است. نوا در مورد افلک معتقد است که حتی اگر هر دوی این دو نفر (جنیفر و بن افلک) در کانون توجه قرار بگیرند، بن افلک واقعا یک مرد خاص است.

جنیفر لوپز پس از جدایی از نوا، از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ کریس جود ازدواج کرد و از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ نیز همسر مارک آنتونی بود. آنتونی، که حالا ۵۶ ساله است، پدر دوقلو‌های ۱۶ ساله‎اش مکس و ام است.

جنیفر+لوپز

جنیفر لوپز در ژوئیه سال ۲۰۲۲، دو دهه پس از پایان اولین جدایی‎اش از افلک در سال ۲۰۰۴، در لاس وگاس دوباره با او ازدواج کرد. آنها یک عروسی دوم و عجیب‌تر را در خانه افلک در جورجیا، در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۲، برگزار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد