شناسه خبر: ۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

با این 5 سریال جذاب خارجی تابستان رو تمام کن!

با تماشای این 5 سریال جذاب خارجی آخر تابستانتان را جذاب و به خوبی سپری کنید.در ادامه لیست معرفی این سریال هارا ببینید.

سریال های تابستانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

در روز های آخر تابستان ممکن است حوصله آدم سر برود و یا دیگر سرگرمی پیدا نکند و به بیکاری رو بیاورد.این 5 سریال خارجی جذاب پیشنهاد ما به تمامی افراد در هر رده سنی است که ماه آخر تابستان زیبا را به آرامی سپری کنند.

1.سریال طنز ted lasso (تد لسو):

سریال های تابستانه

سریال تد لاسو محصول انگلیس در سال 2020 است که توسط تام مارشال و دکلن لانی و الیوت هیگارتی کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال کمدی و درام به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان جیسون سودیکیس، استفن منس، توهب جیمو، کولین بلیت و کولا بوکینی را نام برد.

داستان سریال تد لاسو:

«تد لاسو» سریالی در ژانر کمدی که توسط شرکت اپل تی وی منتشر شد. این سریال داستان زندگی یک مربی فوتبال آمریکایی (راگبی) به نام «تد لاسو» را روایت میکند که به انگلستان میرود و سرمربی گری یک تیم فوتبال لندنی را به عهده میگیرد و این سرآغاز چالش بزرگ زندگی حرفه ای اوست.

2.سریال جذاب The Mandalorian (مندلورین):

سریال های تابستانه

سریال مندلورین محصول آمریکا در سال 2019 است که توسط ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال اکشن و ماجراجویی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان پدرو پاسکال، کارل ویترز، کریس بارلِت، بری لووین، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، میستی رزاز، امید ابطحی و تمورا موریسون را نام برد.

داستان سریال مندلورین:

این سریال درباره ی یک تفنگدار تنها به نام مندلورین است که درد و رنج های بسیاری را کشیده هست و در یک کهکشان دورافتاده خارج از قلمروی جدید سرگردان می باشد و سعی دارد به هدف خود برسد. اما…

3.سریال هیجانی  The Witcher (ویچر):

سریال های تابستانه

سریال ویچر محصول آمریکا در سال 2019 است که توسط لورن اشمیت هیسریک و آلیک ساخارف و مارک جبس کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال اکشن و ماجراجویی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان هنری کویل، فریا آلن، جوئی بیتی، میانا برینگ، تام کانتون، آنیا چالوترا و ایمن فرن را نام برد.

داستان سریال ویچر:

مردم شهر که رفتار غیردوستانه ای دارند و یک مجری حیله گر از گرالت در شهر بلویکن استقبال می کنند. سیری وقتی نیلفگارد سینترا را هدف قرار می دهد دنیای سلطنتی خود را از دست رفته میبیند

4.سریال درام Succession (وراثت):

سریال های تابستانه

 سریال وراثت محصول آمریکا در سال 2018 است که توسط مارک مایلود و آندیاج پارخ و آدام آرکین و میگل آرتتا و آدام مک کی و کوین بری کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال درام به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان هیام عباس، نیکلاس براون، برایان کاکس، پیتر فریدمن، متی مک فیدین، آلن راک، سارا اسنوک و کیرن کالکین را نام برد.

داستان سریال وراثت:

داستان سریال «وراثت» یا جانشین حول خانواده ای به نام روی متمرکز گشته است که صاحب امپراطوری رسانه ای عظیمی بوده و با وجود داشتن قدرت و ثروت فراوان عملکرد به شدت ناکارآمدی دارند. لوگان روی که فردی پا به سن گذاشته و بزرگتر خاندان می باشد ریاست این تجارت خانوادگی را بر عهده دارد.

5.سریال تخیلی The Boys (پسران):

سریال های تابستانه

سریال پسرها محصول آمریکا در سال 2019 است که توسط اریک کریپک و اوان گلدبرگ و ست روگن کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال اکشن و جنایی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان کارل اوربان، جک کوید، آنتونی استار، ارین موریارتی و دومینیک مک الیگوت را نام برد.

داستان سریال پسرها:

«پسرها» سریالی تلویزیونی در ژانر اکشن - هیجان انگیز، محصول سال 2019 کشور امریکاست. این سریال با درخشش در جشنواره های معتبر داخلی و بین المللی، موفق شد نامزد دریافت جایزه در 29 بخش گردد که در این میان جوایزی چون بهترین سریال ابر قهرمانی، بهترین بازیگر زن و مرد سریال ابر قهرمانی را با خود به خانه برده است. این سریال رتبه 94 را در لیست رتبه بندی بهترین نمایش های تلویزیونی در سایت معتبر «آِ ام دی بی» از آن خود کرده است. این سریال داستان گروه پارتیزانی موسوم به «پسرها» را روایت می کند که سعی می کنند ابرقهرمان های فاسد و تبه کاری که از توانایی های ابر قهرمانانه شان سوء استفاده می کنند را از میان بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد