شناسه خبر: ۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

سازندگان در انتهای شب در سریال قاجاری

سازندگان سریال «در انتهای شب» در یک سریال قاجاری! + جزئیات

به تازگی مطلع شدیم سازندگان مجموعه در انتهای شب با یک سریال قاجاری به نمایش خانگی برمیگردند..

سریال قاجاری

پر بازدید

ترینی‌ها :

آیدا پناهنده فیلمساز و فیلمنامه نویس و تهیه کننده معروف سینما،پس از موفقیتش در مجموعه در انتهای شب به تازگی اعلام کرده است با یک سریال قاجاری با همان ترکیب سریال در انتهای شب به نمایش خانگی برمیگردد.

آیدا پناهنده بعد از موفقیت سریال «در انتهای شب» مقدمات ساخت سریال تازه‌اش را با بازی پارسا پیروزفر و علی شادمان آغاز کرد. 

روزنامه سینما با اعلام این خبر نوشت:«آیدا پناهنده در تدارک ساخت سریالی با عنوان «جادوی سفید» است.نکته قابل توجه درباره «جادوی سفید» قصه آن است که در دوران قاجار روایت می شود. داستان «جادوی سفید» در سال ۱۲۵۰ آغاز و تقریبا تا ۴ دهه بعد ادامه پیدا می کند.

رازهای پنهان پارسا پیروز از زبان دارای سریال «در انتهای شب»

پارسا پیروزفر، علی شادمان، پردیس پورعابدینی و ندا جبرئیلی بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است. از این ترکیب، تنها پارسا پیروزفر است که سابقه همکاری با آیدا پناهنده را در کارنامه دارد.

محمد یمینی که پیش از این تهیه کنندگی سریال «در انتهای شب» را بر عهده داست قرار است تهیه کننده این سریال باشد.

جادوی سفید سریالی ۸ قسمتی است و گفته می شود پناهنده قصد دارد یک فیلم سینمایی نیز در کنار این سریال جلوی دوربین ببرد.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد