شناسه خبر: ۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه کیسان دیباج | عکس های خصوصی کیسان دیباج | زندگی کاری کیسان دیباج | زندگی خصوصی کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج؛ بازیگر نوظهور سینما!

خلاصه ای از زندگینامه و کارنامه هنری و زندگی خصوصی کیسان دیباج،از بازیگران جوان و نو ظهور سینما را در ادامه بخوانید..

کیسان دیباج

پر بازدید

ترینی‌ها :

کیسان دیباج از بازیگران جوان و تازه قدم سینما،متولد 20 آذر 1374 است .بیوگرافی و زندگینامه ای کوتاه به همراه کارنامه درخشان سینمایی و تعدادی از عکس های این بازیگر جوان و خوشتیپ را در ادامه میتوانید بخوانید.

چکیده ای از بیوگرافی کیسان دیباج:

  • نام: کیسان
  • نام خانوادگی: دیباج
  • تاریخ تولد: 20 آذر 1374
  • محل تولد: تهران
  • پیشه: بازیگر، نوازنده و خواننده
  • وضعیت تأهل: مجرد
  • سالهای فعالیت : 1395 تاکنون
  • قد : 183 سانتیمتر

کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج:

کیسان دیباج در 20 آذر سال 1374 در تهران متولد شد. وی تحصیلات خود را در رشته کارشناسی نمایش به اتمام رساند و اکنون به عنوان بازیگر تئاتر و تلویزیون و خواننده در حال فعالیت می باشد.

 کیسان در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد و دارای یک خواهر می باشد.

کیسان دیباج

معنی اسم کیسان:

نام او به معنی باهوش و با کیاست و یکی از القاب مختار ثقفی می باشد.

بیوگرافی شبنم قربانی؛ طوبی سریال «طوبی»

کیسان دیباج و خواهرش:

کیسان تنها یک خواهر دارد که نام او کیناز دیباج  می باشد، برخلاف او خواهرش در رشته بازیگری فعالیتی ندارد.

کیسان دیباج

تجربه خوانندگی:

کیسان از همان دوران کودکی و نوجوانی به خاطر علاقه ای که به هنر موسیقی داشت، نوازندگی پیانو را فرا گرفت و از همان زمان برای خودش ملودی می ساخت.

او در کنار هنر بازیگری در تئاتر، خوانندگی را نیز دنبال کرد. از همان زمان که وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد به واسطه صدای خوبی که داشت، شانس خود را در این زمینه نیز امتحان کرد و موفق شد اولین آهنگ خود را با عنوان "یعنی میشه" در فروردین سال 1398 منتشر کرد. او در نواختن پیانو دارای مهارت می باشد. سبک کیسان دیباج در خوانندگی پاپ می باشد و مضمون آهنگ هایش عاشقانه است.

کیسان دیباج

علاقه از کودکی:

کلا از کودکی عشق و دغدغه بازیگری و کار موزیک داشتم ، در دانشگاه هم تئاتر خواندم و از همانجا کار تئاتر و بازیگری را آغاز کردم. از اول هم قرار بود روزی بازیگر شوم و هدف من از بچگی همین بوده است.

شروع با تئاتر:

بازیگری را بصورت جدی از سال 1395 با گروه تئاتر صحنه شروع کرد.

اولین بار با نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن نود و پنج در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه رفت.

کیسان دیباج

بیوگرافی الناز ملک ؛ دختر پر حاشیه این روزهای سینما!

فیلم های کیسان دیباج:

کیسان دیباج علاوه بر عضویت در گروه تئاتر “لحظه” در سریال از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده که از فصل 1 تا 4 در آن حضور داشته است. علاوه بر کیسان ، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی، مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضاداودنژاد، ساناز سعیدی، سیدمهرداد ضیایی، نگین صدق‌گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه‌خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری و محمدصادق ملک نیز به ایفای نقش پرداخته اند‌.

کیسان دیباج

علایق شخصی کیسان دیباج:

تئاتر یکی از مهمترین علایق این بازیگر است. او مدتی است که در تئاتر فعالیت می کند و تا کنون در چندین تئاتر حضور داشته است. او عضو گروه تئاتر "لحظه" است.

کیسان علاوه بر موسیقی و بازیگری به ورزش نیز علاقه زیادی دارد. او در ورزش بسیار فعال است و از رشته های ورزشی مورد علاقه اش دوچرخه سواری کوهستان است. او در این رشته ورزشی سال هاست که به صورت حرفه ای فعالیت می کند. اما اخیرا به علت مشغله کاری زیاد، مانند قبل دوچرخه سواری نمی کند.

کیسان به فوتبال نیز علاقمند است و خودش هم فوتبال بازی می کند. از تیم های مورد علاقه او تیم رئال مادرید است.

از تفریحات مورد علاقه این بازیگر جوان، گذراندن اوقات فراغت در منزل و تماشای فیلم و نواختن پیانو می باشد. او می گوید در دوران قبل از کرونا نیز این گونه اوقات فراغتش را پر می کرد.

کیسان دیباج

ویژگی های اخلاقی:

تمام تلاشم را در زندگی می کنم که آدم درستی باشم ، خیلی سعی می کنم آن چیزی باشم که نشان می دهم. سعی می کنم دروغ نگویم ، پشت سر کسی صحبت نکنم و قضاوت بی جایی نداشته باشم ، چون دوست ندارم این موارد درباره خودم اتفاق بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد