شناسه خبر: ۸۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

اکران قسمت آخر زخم کاری در سینما آزادی

اکران قسمت آخر «زخم کاری» در سینما با حضور بازیگران + زمان و مکان اکران

قسمت آخر سریال زخم کاری با حضور بازیگران سریال زخم کاری در سینما اکران می شود و عوامل سریال زخم کاری در اکران آن حضور می یابند.

زخم کاری

پر بازدید

ترینی‌ها :

به گزارش خبرگزاری ها، اکران مردمی آخرین قسمت از فصل سوم «زخم‌کاری» که یک سریال درام و خانوادگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان است، قرار است با حضور بازیگران و عوامل سریال، در سینما آزادی برگزار شود.

فصل سوم زخم کاری با عنوان انتقام، به روایت داستان انتقام مالک از طلوعی پرداخته که در هر قسمت، نقشه‌هایی از مالک و یارانش، سیما و سمیرا را به نمایش می‌گذارد.
این سریال درام و خانوادگی را محمدحسین مهدویان کارگردانی کرده و محمدرضا تخت کشیان، تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است.

(ویدیو) عمل زیبایی و تغییرات نامحسوس و حرفه ای رعنا آزادی ور!

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، الهه حصاری، عرفان ناصری و... بازیگران فصل سوم این سریال‌ بودند که پس از وقفه‌ای کوتاه با فصل چهارم دوباره به فیلیمو باز می‌گردند.

زمان و مکان اکران سینمایی آخرین قسمت سریال زخم کاری

 اکران سینمایی آخرین قسمت از سریال زخم کاری ۵ شنبه (۲۲ شهریور) از ساعت ۲۴ در سینما آزادی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد