شناسه خبر: ۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون | توافق مهران مدیری با تلویزیون | ساخت سریال جدید مهران مدیری در تلویزیون

بازگشت جنجالی مهران مدیری به تلویزیون با یک سریال جدید! + جزئیات

به تازگی اخباری درمورد توافق جدید و بازگشت دوباره مهران مدیری به تلویزیون در جریان است که ما در ادامه این خبر را به طور کامل توضیح میدهیم.

مهران مدیری

پر بازدید

ترینی‌ها :

مهران مدیری از کارگردانان قدر سینما از سال 1401 و پس از برنامه دورهمی مدت‌هاست که دیگر برای تلویزیون نه سریال می‌سازد و نه برنامه‌ های مسابقه‌ای و رئالیتی‌ شو و در شبکه های نمایش خانگی مشغول بوده است،جدیدا خبر هایی از آشتی و بازگشت این کارگردان و بازیگر خبره در ساخت یک سریال جدید در جریان است.جزئیات بیشتر را بخوانید.

صبح روز یکشنبه هجدهم شهریور ماه مدیر شبکه نسیم در نشست خبری خود از بازگشت مهران مدیری به تلویزیون برای ساخت یک مجموعه نمایشی خبر داد ، چندی پیش این کارگردان در گفت وگویی با فریدون جیرانی به صراحت اعلام کرد که دیگر یک فریم از کارهای موفق قبلی‌اش از جمله «شب‌های برره»، «پاورچین»، «مرد هزار چهره» و… دیگر در تلویزیون قابل ساخت نیست.

محمد رضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در نشستی خبری اعلام کرد که مهران مدیری برای ساخت یک مجموعه نمایشی با تلویزیون به توافق رسیده و قراردادی هم در همین زمینه منعقد شده است. مدیری در حالی قصد بازگشت به تلویزیون را دارد که در سال 1400 در گفت وگویی با فریدون جیرانی اعلام کرد که دیگر در تلویزیون امکان ساخت آثاری از جمله «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب‌های برره» و… وجود ندارد :«به تدریج بستری را فراهم کردند تا شرایطمان فرق کند. همه این واقعیت را می‌دادند بنابراین باید تغییر ژانر داد تا بتوان حرف زد. چون دیگر آثاری مانند «شب‌ها برره»، «مرد هزار چهره»، «پاورچین» و «قهوه تلخ» نمی‌شود نه در تلویزیون و نه در شبکه نمایش خانگی ساخت.»

مهران مدیری

مهران مدیری از سال 1372 و با مجموعه «پرواز 57» مشغول طنزسازی است. او در دوره‌ای در اواخر دهه هفتاد به اوج شهرت رسیده بود و با ساخت سریال‌های 90 شبی سکان طنز تلویزیون را در دست داشت. در دهه 80 با همکاری با پیمان قاسم‌خانی همجنان در اوج ماند اما این شرایط با آغاز دهه 90 آرام آرام تغییر پیدا کرد و از کیفیت آثار او کم کرد.

ترکیب عجیب سریال «پدر قهوه»؛مهران مدیری و حامد آهنگی در کنار هم!

عملا پس از «قهوه تلخ» مهران مدیری دیگر نتوانست سریال بسیار پر مخاطب بسازد. «هیولا» هم با ادامه سازی و رسیدن به «دراکولا» بازهم در رده آثار متوسط او قرار می‌گیرد. حالا با ساخت فیلم اجتماعی و به قول خودش تغییر ژانر خیلی بیشتر از دهه 90 آثارش دچار شکست شده. و انگار این تغییر ژانر هم به گفتن حرفهایش کمکی نکرده است.

مهران مدیری

مهران مدیری این روزها در حال ساخت سریال جدید خود با نام «پدر قهوه» برای شبکه نمایش خانگی است.همچنین طبق گفته خوشرو قرار است قسمت‌های پخش نشده «دورهمی» هم بعد از حل اختلافات مالی موجود بین تهیه‌کننده و تلویزیون روی آنتن برود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد