شناسه خبر: ۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پخش آهنگ های اونور آبی در سریال تلویزیونی | آهنگ های مهستی و ویگن در تلویزیون

(ویدیو) سنت شکنی سریال های ایرانی در پخش آهنگ های اونور آبی!!

ویدیو هایی از سنت شکنی عجیب صدا و سیما و پخش آهنگ های اونور آبی از ویگن و ... غیره در دو سریال در حال پخش را در ادامه ببینید.

سریال طوبی

پر بازدید

ترینی‌ها :

به ظاهر با کاهش مخاطبین،صدا و سیما دست به اقدام جالبی زده و در یک سنت شکنی عجیب برا جذب مخاطب،شروع به پخش آهنگ خوانندگان قدیمی ایران مانند ویگن،مهستی و.. کرده است که توجه و تعجب بسیاری از تماشاگران تلویزیون را برانگیخته است.ویدیو های این سکانس های پخش شده تلویزیون را ببینید.

سریال طوبی:

سریال "طوبی" درباره زندگی دختری به همین نام است که داستان او را در طی چهل سال از دهه ۱۳۵۰ تا دهه ۱۳۹۰ به تصویر می‌کشد. این داستان عاشقانه در دل وقایع تاریخی مهم ایران مانند انقلاب اسلامی و همچنین جنگ تحمیلی قرار گرفته است. در داستان اصلی کتاب، پدر طوبی در جریان وقایع ۲۸ مرداد کشته می‌شود، اما در سریال این اتفاق توسط ساواک و در سال‌های منتهی به انقلاب رخ می‌دهد. پشت دوربین این سریال چهره‌ای نام آشنا یعنی سعید سلطانی قرار دارد که «پس از باران»، «خانه‌ای در تاریکی»، «در جستجوی آرامش»، «بوم و بانو»، «ستایش» و … از جمله آثار کارنامه اوست. «یاور» که سال 1400 پخش شد، با انتقادات زیادی همراه بود و حالا انگیزه سلطانی برای جذب مخاطب حداکثری، مضاعف است اما خب انگار چندان باز هم موفق نبوده است.

اتفاق جالبِ یازدهمین قسمت از سریال «طوبی» در شبکه یک، استفاده از ترانه «تیروم تیروم» بود. ترانه‌ای نوستالژی با صدای جمال وفایی و جلال همتی که مشمول آثار ممنوعه برای پخش از تلویزیون است.

داستان «طوبی» تا آن جا پیش رفت که قنادی عماد (هومن برق‌نورد)، پس از مرگ او تبدیل به کافه نسیم شد. طبعا برای باورپذیری، لازم است موسیقی همسو با این فضا باشد. ترجیح سازندگان نیز این بوده که از ترانه «تیروم تیروم» بهره ببرند.

(ویدیو) سکانسی سانسور شده از سریال «غریبه»!

سریال غریبه:

سریال غریبه ساخته سروش محمدزاده است که جایگزین سریال سرزمین مادری شده. سروش محمدزاده پیش از این چند سریال از جمله مجموعه سوران، نوار زرد و همبازی را برای تلویزیون ساخته است. سریال غریبه یک سریال پلیسی- خانوادگی و عاشقانه است که یکی از لوکیشن‌های آن در کشور ترکیه گرفته شده است.

اما خب در سویی دیگر اتفاق مثبت این سریال در قسمت دهم رخ می‌دهد که ملودی ترانه مشهور مهستی پخش شد؛ همان که می‌گوید "یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم..." اتفاقا حس و حال قطعه به درونمایه سریال می‌خورد و تلویزیون نیز در حد آهنگ ترانه اجازه استفاده داده بود. در این سریال همچنین ترانه‌ای با صدای ویگن پخش شد و در قسمتی دیگر نوبت به نواختن قطعه "گل گلدون من" با پیانو رسید که ترانه ماندگاری‌ست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد