شناسه خبر: ۸۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

موضوع سریال پدر قهوه | بازیگران سریال پدر قهوه | زمان پخش سریال پدر قهوه | پلتفرم پخش سریال پدر قهوه

سریال جدید مهران مدیری؛سریال «پدر قهوه» چه موضوعی دارد؟

مهران مدیری جدیدا در حال ساخت سریال جدیدی به نام پدر قهوه است که در ادامه میتوانید معرفی این سریال و بازیگران و زمان پخش این سریال را بخوانید.

پدر قهوه

پر بازدید

ترینی‌ها :

مهران مدیری از بازیگران و همچنین کارگردانان بسیار کاربلد و پرکار و پرطرفدار سینما است که کارنامه بسیار درخشانی در سینمای ایران دارد،اخیرا در حال تولید سریالی جدید به نام پدر قهوه است که طرفداران خود را بسیار کنجکاو کرده است.توضیحات بیشتر را در ادامه بخوانید.

«پدر قهوه» به کارگردانی مهران مدیری، ازجمله آثار جدیدی است که انتظار می‌رود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این سریال با تیمی از بازیگران برجسته، در کنار داستانی جذاب و طنزآمیز، به‌زودی از پلتفرم نمایش خانگی منتشر می‌شود.

در این سریال کمدی، مهران مدیری علاوه بر بازی در نقش اصلی، به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان نیز حضور دارد. انتخاب موضوع مافیای قهوه برای یک سریال کمدی، نوآوری جدیدی در آثار مدیری است. این موضوع جذاب و متفاوت، به‌همراه بازیگران توانا و تیم سازنده حرفه‌ای، می‌تواند “پدر قهوه” را به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل کند.

پدر قهوه

اولین تصویر لو رفته از پشت صحنه سریال پدر قهوه!

خلاصه داستان سریال پدر قهوه:

پدر قهوه داستان جالب و طنزآمیز یک خانواده را به‌تصویر می‌کشد که در تجارت قهوه به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا می‌کنند و به‌عنوان “پدر قهوه” ایران شناخته می‌شوند.

پدر قهوه

بازیگران اصلی سریال پدر قهوه:

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.همچنین حامد آهنگی نیز به تازگی به این سریال اضافه شده است.

پدر قهوه

زمان پخش سریال پدر قهوه:

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و  زمان پخش آن نامشخص است.

پلتفرم سریال پدر قهوه :

فیلم نت به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد