شناسه خبر: ۸۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ اکران فیلم مفت بر | پوستر جدید فیلم سینمایی مفت بر

رونمایی از پوستر جدید «مفت بر»؛ از امروز 15 شهریور در سینماهای کشور!

پوستری جدید از فیلم سینمایی جدید مفت بر را به همراه خلاصه ای از این فیلم و تاریخ اکرانش میتوانید در ادامه ببینید.

مفت بر

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم سینمایی جدید مفت بر با بازی درخشان سحر دولتشاهی و حامد بهداد در ژانر کمدی_فانتزی که طرفداران بسیاری مشتاق و منتظر اکران این فیلم هستند،به تازگی پوستری جدید از این فیلم منتشر شده است و از تاریخ 15 شهریور بر روی سینماهای سراسر کشور میرود.این پوستر و خلاصه ای از این فیلم را بخوانید.

خلاصه ای از فیلم سینمایی مفت بر:

سحر دولتشاهی بازیگر نام آشنای سینما که این روزها در سریال افعی تهران پرقدرت ظاهر شده است، با فیلم سینمایی مفت بر ساخته عادل تبریزی به سینماها می آید. در این فیلم سینمایی دولتشاهی با حامد بهداد بعد از موفقیت در سریال می خواهم زنده بمانم مجددا همبازی شده اند. این فیلم برخلاف تجربه قبلی آنها اثری کمدی فانتزی است و در فضایی متفاوت پیش می رود.

فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. تا کنون خلاصه ای از داستان فیلم سینمایی مفت بر منتشر نشده است.

زمان پخش فیلم سینمایی مفت بر:

فیلم سینمایی "مفت بر" به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از "گیجگاه" براساس فیلمنامه ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است. 15 شهریور به عنوان تاریخ اکران فیلم سینمایی مفت بر اعلام شده است.

کمدی متفاوت « مفت بر» با بازی حامد بهداد و سحر دولتشاهی + توضیحات کامل

مفت بر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد