شناسه خبر: ۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

حضور فیلمسازان خوشنام در جشنواره فجر | بازگشت دوباره فیلمسازان به جشنواره فجر

خونی تازه در رگ های سینما؛ بازگشت فیلم سازان مطرح به جشنواره فجر!

اخیرا خبر هایی از بازگشت و شروع دوباره فیلم سازان معروف و پرکار ایرانی به گوش میرسد که میتواند انرژی دوباره برای سینما و جشنواره فجر باشد.

جشنواره فجر

پر بازدید

ترینی‌ها :

در روز های اخیر خبر های جالب و خوبی از شروع دوباره و بازگشت فیلم سازان مطرح سینمای ایران با ساخت فیلم های جدید و حضورشان در جشنواره فیلم فجر به گوش میرسد که اهالی هنر و سینما و همچنین طرفدرانشان را بسیار مشتاق کرده است.

سعید روستایی روز گذشته اخبار ساخت فیلم تازه‌اش با نام «زن و بچه» را تایید کرد و احتمال دارد با رفع محرومیت‌ها و ممنوعیت‌های این فیلمساز مداکراتی برای حضور این فیلم در چهل و سومین جشنواره فجر توسط دبیرخانه تازه صورت بگیرد.

پیمان معادی بعد از «افعی» به سراغ سریال «طعم خاویار» رفت!

ابراهیم حاتمی کیا با نسخه سینمایی فصل کودکی «حضرت موسی»، رضا میرکریمی با «رئیسعلی دلواری»، فریدون جیرانی با «نام من مینا»، پیمان معادی با تهیه‌کنندگی «بالاده»، حمید نعمت الله با «رخ» و مجید مجیدی چهره‌های سرشناسی هستند که مشغول تولید یا پیش تولید پروژه‌هایشان هستند و احتمال حضور این آثار در جشنواره فجر وجود دارد.

باید دید با روی کار آمدن وزیر جدید؛ دبیرخانه جشنواره چه تغییراتی خواهد کرد و آیا می‌توان منتظر یک جشنواره جسورانه و کام بک فجر بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد