شناسه خبر: ۸۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

عکس های دوران بارداری مارگو رابی | عکس مارگو و همسرش با شکم برآمده | خبر حاملگی مارگو رابی | مادر شدن مارگو رابی

مارگو رابی حامله است؟ | دیده شدن مارگو رابی با شکم برآمده + تصاویر

تصاویر جدیدی از مارگو رابی و همسرش به تازگی منتشر شده است که خبر بارداری این بازیگر معروف را تایید میکند.در ادامه عکس های این بازیگر خارجی را ببینید.

مارگو رابی

پر بازدید

ترینی‌ها :

به تازگی خبر هایی از حاملگی مارگو رابی بازیگر جوان و بسیار فعال و پرطرفدار هالیوود به گوش میرسید که اخیرا با انتشار تصاویری در کنار همسرش در حال تفریح با شکم برآمده این خبر خوشحال کننده تایید میشود و طرفداران این بازیگر زیبا بسیار مشتاق دیدن فرزند این سلبریتی هستند.

مارگو رابی، بازیگر مشهور استرالیایی و ستاره فیلم پرفروش باربی، در سن ۳۴ سالگی باردار شده و این خبر توسط منابع متعدد تأیید شده است. رابی و همسرش تام اکرلی، که در سال ۲۰۱۳ در پشت صحنه فیلم Suite Française با یکدیگر آشنا شدند، اکنون در انتظار اولین فرزندشان هستند.

تصاویری منتشر شده که رابی را در دوران بارداری نشان می‌دهد که با لباسی سفید در تعطیلات خود در دریاچه کومو ایتالیا دیده می‌شود. این زوج که از سال ۲۰۱۴ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۱۶ ازدواج کردند، علاوه بر زندگی شخصی، در حرفه خود نیز همکاری نزدیکی دارند و شرکت تولیدی LuckyCap Entertainment را مدیریت می‌کنند.

مدل موی کوتاه ترند 2024 به سبک سلبریتی های مشهور هالیوود + تصاویر

مارگو رابی

این زوج علی‌رغم فعالیت در صنعت پرمشغله سینما، تلاش می‌کنند زندگی خصوصی خود را از چشم رسانه‌ها دور نگه دارند. رابی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ گفت: «مهم‌ترین چیزی که از زوج‌های دیگر در این صنعت یاد گرفته‌ام این است که نباید بیش از سه هفته همدیگر را نبینیم.»

اکرلی اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که آنها ۲۴ ساعت شبانه‌روز با هم هستند و زندگی و کارشان به طور یکپارچه در هم آمیخته است.

مارگو رابی

خبر بارداری مارگو رابی، نه تنها برای طرفداران او، بلکه برای دنیای سینما نیز هیجان‌انگیز است و بی‌شک تأثیر قابل توجهی بر مسیر حرفه‌ای این بازیگر موفق خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد