شناسه خبر: ۸۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

نقش بهرام افشاری در نمایش سیصد | بهرام افشاری در نمایش سیصد | گریم بهرام افشاری در سیصد

نقش متفاوت و جالب بهرام افشاری در نمایش "سیصد" + عکس

بهرام افشاری بازیگری که بیشتر اوقات در فیلم های طنز ایفای نقش می کرد، این بار بازی متفاوتی را در کنسرت نمایش "سیصد" تجربه می کند.

بهرام افشاری

پر بازدید

ترینی‌ها :

" سیصد" کار جدید سهراب پور ناظری  به نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی تهمورس پورناظری است که از نهم تیرماه در مجموعه فرهنگی سعدآباد به روی صحنه رفته است. بهرام افشاری در نمایش سیصد با گریم خاص و در نقشی متفاوت از نقش های طنز همیشگی، به روی صحنه رفته.

از جمله بازیگران این تئاتر می توان به نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی اشاره کرد.

بهرام افشاری کارگردان میشود! | «هفتاد سی» نخستین ساخته بهرام افشاری در سینما

نقش متفاوت بهرام افشاری در تئاتر "سیصد"

یکی از نکات جالب تئاتر " سیصد" حضور متفاوت « بهرام افشاری» در این تئاتر است. بهرام افشاری که اکثر اوقات در فیلم طنز بازی می کند، این بار با گریمی متفاوت در یک تئاتر تاریخی که روایتی از داستان کتاب‌سوزی شهر نیشابور و نجات شاهنامه‌ها را بیان می کند، به ایفای نقش پرداخته است. بهرام افشاری به عنوان جوانمردی که چند سالی است، ترک دنیا کرده و در غار زندگی می‌کند، یک بازی متفاوت ارائه داد. در ادامه عکسهای بهرام افشاری را در کنسرت نمایش "سیصد " می بینیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد