شناسه خبر: ۸۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

قسمت سوم سریال لالایی عمو پورنگ | سومین قسمت سریال عمو پورنگ

قسمت سوم سریال «لالایی» منتشر شد + لینک دانلود

قسمت سه سریال لالایی منتشر شده و طرفداران این سریال می توانند سومین قسمت سریال لالایی (قسمت 3 فصل ۱ ) را از این بخش دانلود کنند.

سریال+لالایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سومین قسمت (جدید) سریال لالایی با بازی عمو پورنگ امروز منتشر شده است. سریال لالایی محصول ایران در سال 1403 است که توسط احمد درویشعلی پور کارگردانی شده است و ژانر آن درام و خانوادگی است. شما می توانید قسمت سوم این سریال را دانلود و تماشا کنید.

 

دانلود قسمت سوم سریال لالایی با انواع کیفیت

قسمت سوم سریال لالایی + دانلود با کیفیت 480

دانلود قسمت سوم سریال لالایی با کیفیت 720

دانلود قسمت 3 سریال لالایی با کیفیت 1080

داستان سریال لالایی فصل ۱ قسمت 3

پاداش حکمت به همراه دستیارش طوفان به قصد تعمیرات وارد موسسه گلشنِ جاوید می شوند. همزمان خانم گلشن مالک خیریه برای تخلیه موسسه در آنجا حضور پیدا می کند. برو بچه های خیریه با خواهش و اصرار سعی در منصرف کردن گلشن از تصمیمش دارند.این اتفاق پاداش و طوفان را درگیر ماجراهایی غیرقابل پیش بینی می کند.

بازیگران سریال لالایی

از بازیگرانی که در این سریال خانوادگی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توانداریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، نعیمه نظام دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان زاده را نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد