شناسه خبر: ۸۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

نحوه شرکت در مسابقه قهرمان | شرایط چگونگی شرکت در مسابقه قهرمان | زمان پخش مسابقه قهرمان | سایت ثبت نام در مسابقه قهرمان

شرایط شرکت در مسابقه قهرمان به چه صورت است؟+ زمان پخش و سایت ثبت نام

مسابقه قهرمان یک مسابقه در حوزه رشته های مختلف ورزشی است و شرکت کنندگان استعداد خود را در ورزش نشان میدهند.در ادامه نحوه و شرایط ثبت نام را بخوانید.

مسابقه قهرمان

پر بازدید

ترینی‌ها :

مسابقه قهرمان که به تازگی در حال ساخت است و در نهایت قرار است از شبکه سه سیما پخش شود،یک مسابقه با حوزه کاملا ورزشی است که در آن تمامی رشته های ورزشی شرکت دارند و شرکت کنندگان سعی در نشان دادن استعداد های خود در ورزش دارند.شرایط و نحوه ثبت نام و همچنین زمان پخش این مسابقه را با جزئیات کامل تر بخوانید.

«قهرمان مسابقه استعدادیابی شبکه سه » پس از انتشار فراخوان خود وارد مرحله راستی آزمایی می‌شود و پس از آن‌ با ۴۰۰ نفر به صورت رسمی اولین مرحله این مسابقه را آغاز می‌کند. یوسف تیموری و ایمان قیاسی به صورتی متفاوت و جذاب اجرای برنامه قهرمان را برعهده دارند و با محوریت آمادگی جسمانی از افراد مختلف در سطح بین‌المللی دعوت می‌کند تا در این مسابقه شرکت کنند.

یوسف تیموری با انتشار تصویری خوش انرژی از خودش در کنار ایمان قیاسی ، مجری برنامه عصر جدید احسان علیخانی، در پشت صحنه مسابقه قهرمان به نوعی خبر از حضورش در این برنامه را داد. تصویری که در این بخش مشاهده می کنید، استوری تازه منتشر شده در اینستاگرام یوسف تیموری است که با توضیحی، مخاطب را متوجه این می کند که یوسف تیموری، ستاره رئالیتی شو جوکر هم در کنار ایمان قیاسی در این مسابقه استعدادیابی شبکه 3 خواهد بود.

مسابقه قهرمان

مسابقه قهرمان چیست؟

قهرمان سعی کرده در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی طراحی شود و شرکت کنندگانیی که در آن حضور پیدا می کنند در هر زمینه ای ورزشی که استعداد دارند آن را به نمایش بگذارند این مسابقه هم همانند عصرجدید نمونه های خارجی زیادی دارد که آقای محمد حسین سعادتی تهیه کننده این مسابقه تصمیم گرفته آن را تولید کند.

مسابقه قهرمان توسط محمد پیوندی کارگردانی شده است و به زودی فراخوان نیز خواهد داد البته فراخوان اولیه آن در مرحله راستی‌آزمایی بیش از ۴۰۰ نفر به صورت رسمی حاضر شدند که در مراحل مقدماتی باید حضور پیدا کنند باید ببینیم که استقبال مردم از این مسابقه چگونه خواهد بود.

به نظر می‌رسد با توجه به استقبال مخاطبان از برنامه‌های استعدادیابی خصوصاً «عصرجدید»، شبکه سه و چند شبکه دیگر به سراغِ ساخت برنامه‌های استعدادیابی می‌روند.

البته بار‌ها این نکته مطرح شده، «عصرجدید» استعدادِ کشف‌نشده‌ها را به نمایش درمی‌آورد؛ حتی کسانی که تلویزیون برای تماشا ندارند و رویِ جایگاه حاضر می‌شوند و استعداد ذاتی‌شان را به منصه ظهور می‌رسانند.

«ستاره‌ساز» برنامه دیگر شبکه سه بود که در قالب استعدادیابی ورزشی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رفت؛ البته گفته می‌شود این مسابقه کاملاً متفاوت از «ستاره‌ساز» است؛ حالا مشخص نیست «قهرمان» قرار است برنامه‌ای مجزا باشد، یا پرونده برنامه‌ای مثل «ستاره‌ساز» و «عصرجدید» را ببندد.

این گمانه‌زنی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که ساختارِ برنامه‌ای مثل «قهرمان» به جز حضور استعدادهای ورزشی شباهت چندانی با «عصرجدید» ندارد.

باید دید مدیران صدا و سیما به سراغِ ساخت استعدادیابی‌های جدید رفته‌اند و یا برنامه‌ای قرار است جایگزینِ برنامه‌ای دیگر شود؛ یا همچون گذشته «عصر جدید» به فصل‌های دیگر خواهد رسید و همچنین «ستاره‌ساز» هم با شکل و شمایلی جدید به شبکه سه خواهد رسید؟

(ویدیو) بدلکار معروف بالیوودی در مسابقه تلویزیونی قهرمان!

در چه رشته ای استعداد دارید؟

«قهرمان» در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی طراحی شده است و شامل مراحل هیجان‌انگیزی می‌شود که شرکت‌کنندگان خود را با چالش‌های متفاوتی مواجه می‌کند.

این مسابقه برگرفته از نمونه‌های خارجی و موفق جهانی است که نیرو، سرعت عمل و استقامت شرکت‌کنندگان از نکات اصلی و مهم آن محسوب می‌شود چراکه آن‌ها با چنین شاخصه‌هایی باید برای حضور در مسابقه با یکدیگر رقابت کنند.

مسابقه بزرگ «قهرمان» به تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی و کارگردانی محمد پیوندی به زودی فراخوان خود را منتشر می‌کند تا میزبان شرکت‌کنندگان اولین فصل از مسابقات باشند.

«قهرمان» پس از انتشار فراخوان خود وارد مرحله راستی آزمایی می‌شود و پس از آن‌ با ۴۰۰ نفر به صورت رسمی اولین مرحله این مسابقه را آغاز می‌کند.

جزییات دیگر پروژه جدید شبکه سه به زودی اعلام خواهد شد.

مسابقه قهرمان

زمان پخش مسابقه قهرمان:

مسابقه قهرمان از۶ مرداد ماه پس از اخبار شبانگاهی، به روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

نحوه ثبت نام در مسابقه استعدادیابی قهرمان:

مسابقه استعدادیابی قهرمان قرار است که به زودی از شبکه سوم سیما پخش شود این برنامه همچون مسابقه عصر جدید بوده اما شرکت کننده های آن همگی در رشته های ورزشی فعالیت دارد و باید استعداد خود را در رشته های مختلف ورزشی به نمایش بگذارند .

شرکت و ثبت نام در این مسابقه برای همه مردم آزاد بوده و محدودیت سنی در آن وجود ندارد .

صفحه اینستاگرام

در اینستاگرام این مسابقه با آیدی @ghahreman.tv میتوانید پیام بدهید

فعلا ظرفیت ثبت نام در مسابقه قهرمان پر شده است و در تابستان ثبت نام صورت خواهد گرفت.

آموزش نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه قهرمان:

در اینستاگرام این مسابقه با آیدی @ghahreman.tv میتوانید پیام بدهید.

علاقه‌مندان به حضور در مسابقه بزرگ قهرمان به‌عنوان تماشاگر، می‌توانند عدد ۱ را به شماره ۲۰۰۰۰۳۴۳ پیامک کنند و یا با مراجعه به آدرس http://rubiform.ir/ghahremantv۳_spects و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد