شناسه خبر: ۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

جدایی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی | طلاق الیکا عبدالرزاقی از امین زندگانی

ماجرای طلاق امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

مدتی است خبر جدایی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی دو بازیگر معروف کشورمان در فضای مجازی دست به دست می شود و برخی کارها گمانه زنی ها درباره طلاق این دو را تقویت کرده است.

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

پر بازدید

ترینی‌ها :

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی زوج سینمایی ایران هستند که حدود  10 سال از ازدواج آنها می گذرد. الیکا عبدالرزاقی به تازگی در فصل دوم برنامه جوکر با حضور خانمها خوش درخشیده و امین زندگانی نیز سریال طوبی را در حال پخش دارد. مدتی است که خبر جدایی این دو در فضای مجازی منتشر شده و  حلقه نداشتن الیکا و عدم انتشار پست و استوری برای تولد همسرش بار دیگر خبر جدایی آنها را بر سر زبانها انداخته است. 

(ویدیو) حرکت عجیب و بانمک الیکا عبدالرزاقی در برنامه جوکر!

توضیحات امین زندگانی درباره خبر جدایی اش

   زوج امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی از یکدیگر جدا نشده اند و امین زندگانی در یک برنامه در این باره توضیحاتی را عنوان نموده است که در ادامه بیان می کنیم.

امین زندگانی بازیگر نقش فخرالدین در سریال طوبی درباره شایعه جدایی از همسرش الیکا عبدالرزاقی به سیدجواد هاشمی چنین گفت:

برنامه اسکار که الیکا رفته بود، بعدش می رفت تئاتر برای همین حلقه اش رو در می آورد که گم نشه تو اجرای تئاتر، من خودم هم سه ساله حلقه دستم نیست، میرم در میارم و هی جا می مونه تو اتاق لباس.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد