شناسه خبر: ۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه آناهیتا درگاهی | همسران آناهیتا درگاهی | سن آناهیتا درگاهی | فعالیت های هنری آناهیتا درگاهی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی؛ بازیگر سینما و تلویزیون

زندگینامه آناهیتا درگاهی، سن، خانواده، همسران، فیلم ها و سریال های آناهیتا درگاهی، فعالیتهای هنری آناهیتا درگاهی را در این نوشته برای شما خواهیم آورد.

آناهیتا درگاهی

پر بازدید

ترینی‌ها :

آناهیتا درگاهی بازیگر جوان سینمای ایران در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آناهیتا درگاهی نقاش است و نمایشگاههای زیادی را در این زمینه برگزار کرده است. درگاهی نقاشی را از همان دوران کودکی و با تشویق پدرش شروع کرده است. یکی از فیلم های جذاب آناهیتا درگاهی «آخرین بار کی سحر را دیدی» است که با بازی در این فیلم مشهور شده است.

یادگیری نقاشی 

وی آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد و این هنر را به صورت جدی تا به امروز دنبال کرده است و موفقیت های بسیاری به دست آورده است. علاقه زیاد به هنر نقاشی باعث شد تا آناهیتا برای تحصیل در رشته گرافیک وارد دانشگاه شود و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران بگیرد. 

آناهیتا درگاهی تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده وبسیار خوش درخشیده است و باعث سربلندی نام بانوی ایرانی در جهان بوده است. آناهیتا درگاهی تابحال نمایشگاه های مختلفی در کاخ نیاوران، گالری سیحون، موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال الملک به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده است.

ورود به عرصه تئاتر و سینما

ناهیتا درگاهی در نخستین زمان ورود به عرصه ی تئاتر و سینما در کلاس های بازیگری فرزاد موتمن حضور داشت و اولین تجربه ی بازیگری وی نیز بازی در فیلم جنایی "آخرین بار کی سحر را دیدی؟" در نقش کتی بوده است.

استوری آناهیتا درگاهی در جواب مصاحبه اشکان خطیبی + عکس

زندگی شخصی آناهیتا درگاهی

زندگی شخصی آناهیتا نیز همچون زندگی حرفه ایش پر سر و صدا و پر حاشیه بوده است. وی در سال 1393 با محمد پروین پسر مشهورترین فوتبالیست و مربی پرسپولیس یعنی سلطان علی پروین ازدواج کرد ، علی پروین نیز بارها در نمایشگاه های نقاشی آناهیتا شرکت کرده بود. 

آناهیتا درگاهی به دلایل نامعلوم در سال 1394 از محمد پروین جدا شد ولی هیچگاه در مورد علت این طلاق صحبت نکرد.

هنوز زمان زیادی از ماجرای جدایی آناهیتا درگاهی و محمد پروین نگذشته بود که خبر ازدواج وی با اشکان خطیبی در رسانه ها منتشر شد. خبر ازدواج این دو هنرمند جوان، توسط اشکان خطیبی در برنامه خندوانه رسانه ای شد و اشکانم خطیبی در این برنامه از ورود آناهیتا درگاهی به زندگی اش ابراز خوشحالی کرد و از علاقه اش به او گفت.

حواشی طلاق آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

در سال 1402 اشکان خطیبی پس از سال ها فعالیت در سینما و تلویزیون ایران به ایتالیا مهاجرت کرد. اما مهم ترین مسئله این است که آناهیتا درگاهی با او مهاجرت نکرده و عکس هایی از او در مراسم تشییع مراسم آتیلا پسیانی منتشر شده که مهر تایید بر خبر طلاق آنها است. ضمن اینکه زیر پست تولد اشکان خطیبی آناهیتا درگاهی تولد او را تبریک گفته و اشکان خطیبی در جواب به او از فعل گذشته استفاده کرده و در آخر از ایموجی قلب با بانداژ استفاده کرده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد