شناسه خبر: ۸۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

زمان تعطیلی سینماها در هفته دوم شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ دقیق تعطیلی سینماها در شهریور ۱۴۰۳

کدام سینماها در هفته آینده تعطیل هستند؟ | اعلام تاریخ تعطیلی سینماها در هفته دوم شهریور ماه 1403

به دلیل تعطیلی روز های هفته آینده به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) سینماهای کشور در این روز تعطیل است.

تعطیلی سینما

پر بازدید

ترینی‌ها :

در هفته آینده در پی عزاداری به مناسبت  رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) محمدرضا صابری، دبیر انجمن سینماداران اعلام کرده است در این روزهای عزیز سینماها بطور کامل تعطیل و هیچگونه فعالیتی  نخواهد داشت.جزئیات کامل تر را بخوانید.

محمدرضا صابری، دبیر انجمن سینماداران، گفت: سینما‌های سراسر کشور از ساعت ۱۸ روز یکشنبه (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) تعطیل خواهند شد و روز دوشنبه (۱۲ شهریور) هم‌زمان با رحلت پیامبراکرم(ص) فعالیتی نخواهند داشت.

وی افزود: سینما‌ها روز سه‌شنبه (۱۳ شهریور) از صبح تا ساعت ۱۸ دایر خواهند بود و روز چهارشنبه (۱۴ شهریور) هم‌زمان با شهادت امام‌رضا(ع) به طور کامل تعطیل می‌شوند.

پرفروش ترین فیلم های سینمایی ایران ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور ۱۴۰۳

به گفته وی، از روز پنجشنبه (۱۵ شهریور) اکران فیلم‌های جدید در سینما آغاز خواهد شد.

طبق اعلام شورای صنفی، نمایش فیلم‌های «مفت‌بر» به‌کارگردانی عادل تبریزی، «شهر گربه‌ها ۲» به‌کارگردانی جواد هاشمی، «قیف» به‌کارگردانی محسن امیریوسفی و «کارزار» به‌کارگردانی شهرام اسدزاده از پنجشنبه (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) در سینما‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد