شناسه خبر: ۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پخش انیمیشن سینمایی بچه زرنگ | انیمیشن بچه زرنگ از کدام شبکه پخش می شود

اکران انیمیشن سینمایی « بچه زرنگ» در فیلم نت + توضیحات

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»کاری از گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به یکی از آثار مطرح انیمیشن ایران تبدیل شده است.

بچه زرنگ

پر بازدید

ترینی‌ها :

انیمیشن « بچه زرنگ» یک فیلم پویا نمایی در ژانر ماجراجویی است. بچه‌زرنگ ماجراجویی‌های پسربچه‌ای به نام محسن را روایت می‌کند که می‌خواهد مثل ابر قهرمان ها به دیگران کمک کند تا اینکه به آرزوی همیشگی اش یعنی تبدیل شدن به یک ابر قهرمان نزدیک می شود که این آرزو با دیدن یک ببر برآورده می شود.

انیمیشن «بچه زرنگ» داستان پسری به نام محسن را روایت می‌کند که در ماجراجویی‌هایش برای نجات آخرین ببر ایرانی به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود.

حامد بهداد در نقش مهد علیا در انیمیشن «ژولیت و شاه»!

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» یکی از تولیدات گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این اثر در ژانر ماجراجویی به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی و تهیه‌کنندگی حامد جعفری ساخته شده است. «بچه زرنگ» با داستانی جذاب و سرگرم‌کننده و استفاده از تیم حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف، توانسته است به یکی از آثار مطرح انیمیشن ایران تبدیل شود.

صداپیشگان انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»

هومن حاجی عبداللهی، جواد پزشکیان، هدایت هاشمی و میرطاهر مظلومی به سرپرستی سعید شیخ زاده گروه صداپیشگان فیلم را تشکیل می دهند.

پخش انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»

انیمیشن «بچه زرنگ» بزودی در سینما آنلاین فیلم‌نت به طور اختصاصی اکران خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد