شناسه خبر: ۸۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه کیک کندی | عکس های کیک کندی | زندگی کاری کیک کندی | زندگی شخصی و گذشته کیک اگنس کندی

بیوگرافی کیک اگنس کندی ، نوه جان اف کندی و هووی جنیفر لوپز!

بیوگرافی کوتاهی از کیک کندی نوه مرحوم جان اف کندی به همراه عکس ها و کمی از خلاصه زندگی شخصی او را بخوانید.

کیک کندی

پر بازدید

ترینی‌ها :

در پی خبر های خیانت بن افلک به جنیفر لوپز با کیک اگنس کندی دختر رابرت کندی و نوه جان اف کندی،زندگی نامه ای از کیک اگنس دختر پر حاشیه این روز ها به همراه خلاصه ای از زندگی کاری ایشان و عکس هایشان را در ادامه بخوانید.

کیک کندی، دختر رابرت اف. کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، است که اخیرا انصراف داد. او در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمده و ۳۶ سال سن دارد و نامش به افتخار عمه بزرگش، کاتلین کیک اگنس کندی، خواهر رئیس‌جمهوری فقید آمریکا، جان‌ اف.کندی، انتخاب شده است.

کیک کندی

دلیل خیانت بن افلک به جنیفر چه کسی بود؟ | بن افلک با این زن به جنیفر خیانت کرد!

فیلم شناسی کیک کندی:

کیک که نام اصلی‌اش کاتلین الکساندرا است، در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در چندین سریال تلویزیونی و فیلم‌ نقش‌های کوچکی ایفا کرده است؛ از جمله سریال زیاد ذوق‌زده نشو (Curb Your Enthusiasm) که در آن نامادری اش، شریل هاینز ۵۸ ساله نیز بازی می‌کند.

جدیدترین نقش او به عنوان یک «توریست تنبل» در فیلم ترس و نفرت در اسپن (Fear and Loathing in Aspen) در سال ۲۰۲۱ بود.

کیک کندی

رشته تحصیلی کیک کندی:

کیک فارغ‌التحصیل رشته تاریخ و تئاتر از دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا است.

جزئیاتی از زندگی کیک کندی:

  • این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی فعال است و در اینستاگرام ۱۷.۱ هزار دنبال‌کننده دارد، اما از ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ که تصویری با یک پرنده بالابان (نوعی شاهین) به اشتراک گذاشت، پستی منتشر نکرده است.
  • او با سلبریتی‌هایی مانند تیلور سوئیفت که در سال ۲۰۱۲ با برادرش کانر رابطه داشت، در ارتباط بوده است.
  • بررسی شبکه‌های اجتماعی کیک نشان می‌دهد که او به سفر علاقه زیادی دارد و تصاویری از سفرهایش به مصر و ماداگاسکار را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.
  • کیک کندی ۳۶ ساله، دختر رابرت اف. کندی جونیور ۷۰ ساله، نامزد سابق ریاست‌جمهوری آمریکا و همسر اولش امیلی بلک ۶۶ ساله، اخیر در هتل بورلی هیلز با بن افلک دیده شده است و شایعاتی از قرارشان سر زبان هاست.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد