شناسه خبر: ۸۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

نامزد جدید بن افلک | علت خیانت بن افلک به جنیفر

دلیل خیانت بن افلک به جنیفر چه کسی بود؟ | بن افلک با این زن به جنیفر خیانت کرد!

پس از جدایی دوباره بن افلک و جنیفر لوپز و خیانت بن به جنیفر،دختری تازه وارد به نام کیک کندی را مقصر این جدایی و طلاق میدانند.جزئیات بیشتر را بخوانید.

خیانت بن به جنیفر

پر بازدید

ترینی‌ها :

به تازگی خبرهایی درمورد جدایی دوباره جنیفر لوپز و بن افلک پس از ازدواجشان به گوش میرسید که جنیفر علت این جدایی دوباره و همیشگی را خیانت بن افلک به ایشان عنوان کرده بود.در چند روزه اخیر کاربران متوجه رفت و آمد هایی بین بن و کیک کندی شدند و علت این خیانت بزرگ و عجیب را این دختر میدانند.بیشتر بخوانید.

طی ماه های اخیر رسانه ها حواشی مختلفی را از دلایل جدایی جنیفر لوپز و بن افلک ذکر کرده اند. به تازگی اما دلیل واقعی این جدایی آشکار شده است.  منابع متعدد به PEOPLE می گویند که بن افلک، شوهر سابق جنیفرلوپز با کاتلین "کیک" کندی، دیده شده است.

یکی از منابع می‌گوید: «کیک و بن با هم زمان می‌گذرانند، اما مطمئن نیستم چه اتفاقی می‌افتد»

یک منبع دیگر می گوید که کاتلین و افلک از اواخر بهار "وقت خود را با هم سپری می کنند". به گفته Page Six، این دو با هم در سالن پولو هتل بورلی هیلز و مکان های دیگر دیده شده اند.

خیانت بن به جنیفر

یکی از نمایندگان کاتلین به درخواست‌های PEOPLE برای اظهار نظر درباره این رابطه پاسخ نداد.

کاتلین قبلا رابطه عاشقانه ای با پسر پل سیمون، هارپر سیمون داشت. او همچنین با متیو ملون، وارث بانکی میلیاردر، در ارتباط بوده است.

بن افلک پیشتر با جنیفر گارنر و سپس با جنیفر لوپز ازدواج کرده است.

جنیفر لوپز در دومین سالگرد مراسم عروسی او و افلک در جورجیا درخواست طلاق داد که پایان رابطه آنها بود.

خیانت بن به جنیفر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد