شناسه خبر: ۸۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

صحبت های کارگردان غربت درمورد دستور توقیف پخش آن

واکنش شدید کارگردان سریال «غربت» درمورد توقف پخش آن!

پس از اخبار دستور توقف پخش سریال غربت،کارگردان این سریال صبحت های تندی در این رابطه کرد.در ادامه بخوانید..

سریال غربت

پر بازدید

ترینی‌ها :

در پی خبر متوقف شدن ساخت و پخش و حواشی عجیب سریال جدید غربت، به تازگی کارگردان این سریال امیر پور کیان صحبت هایی در این مورد کرده است و گفته«تعهد میدهم در فیلمم هیچ توهینی به اعراب نشده است».ادامه صحبت هایش را دنبال کنید..

امیر پورکیان کارگردان سریال غربت در در خصوص حواشی و اتفاقات پیش آمده و توقیف این سریال: «انتظار هر چیزی را داشتم جز این هجمه‌ها علیه سریال غربت؛ آن هم در حالی که تنها سه قسمت پخش شده!

بعضی از مدیران در تهران یک شبه دلسوز اقوام کشور شدند! برخی افراد (که به زودی نامشان را خواهم گفت) احساس می‌کنند قدرت‌های فراقانونی دارند و با دلایل واهی و سنگ اندازی در روند تولید و انتشار یک اثر، قصد دارند پلتفرم مورد نظرشان در نمایش خانگی را از میدان رقابت خارج کنند. این مهم را از همان چند جلسه که به ساترا رفتم به راحتی دریافتم.

سریال غربت

سریال پر حاشیه «غربت» متوقف شد!+ جزئیات

عجیب است که به جای حمایت از چنین آثاری به نوعی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و نکته جالب اینجاست رفت و آمد عوامل سازنده و مدیران نماوا به مجموعه ساترا طی سه ماهه گذشته نتیجه‌ای نداشته است و حتی یک مورد از اصلاحیه‌های سریال غربت را با ما مطرح نکرده‌اند.

خودم فرزند خوزستان هستم و دوران کودکی را در کوچه پس کوچه‌های شهر اهواز گذرانده‌ام، شخصا طی یک ویدئو از همشهری‌های عزیز و هوشیار عرب زبان جنوب کشور به خاطر سوءتفاهم به وجود آمده عذر خواهی کردم و شک ندارم در دام این حاشیه سازی‌های مشکوک و قضاوت‌های مغرضانه نخواهند افتاد و تعهد می‌دهم که در سریال غربت هیچ توهین و اهانتی به قوم عزیز و مقاوم عرب زبان کشورمان نشده است... حتی حاضرم تمام کار را به نمایندگان و معتمدان ایشان نشان دهم، اما عده‌ای می‌دانستند با دیدن ادامه داستان همه چیز بر ملا می‌شود به همین دلیل کوشش کردند تا هر چه زودتر جلوی بقیه پخش را بگیرند.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد