شناسه خبر: ۸۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد

توقیف کامل پخش جوکر | متوقف کردن جوکر زنان

جوکر بطور کل متوقف میشود؟ | «جوکر زنان» فدای «جوکر مردان» میشود!

خبر متوقف شدن کامل جوکر به دلیل وجود شوخی های نامناسب جوکر مردان به گوش میرسد.در ادامه بخوانید.

جوکر

پر بازدید

ترینی‌ها :

در حواشی جدید برنامه پربازدید جوکر اخیرا خبر توقیف کامل پخش این برنامه به دلیل وجود شوخی های جنسی بسیار زیاد و نامناسب جوکر مردان و همچنین نداشتن مجوز ساترا به گوش میرسد که آسیب هایی به پخش جوکر زنان نیز زده است.

به تازگی اعلام شده است ساترا با «جوکر مردان» مشکل دارد نه «جوکر زنان»!

عضو مجمع تحلیلگران ساترا: اطلاعیه ساترا درباره برنامه جوکر ۲ ربطی به جوکر زنان ندارد ساترا اعلام کرده است چنانچه برنامه جوکر ۲ مردان اصلاح نشود ناچار است جلوی ادامه روند انتشار جوکر ۲ را بگیرد .اگر محتوای جوکر مردان اصلاح شود، ادامه انتشار جوکر زنان هم در شورای صدور مجوز ساترا بررسی خواهد شد و موفق به دریافت مجوز خواهد شد.

سریال پر حاشیه «غربت» متوقف شد!+ جزئیات

بعد از انتشار دو قسمت از «جوکر زنان» و استقبال عمومی مخاطبان و رسانه‌ها، ظاهرا کمپین ویژه یک خبرگزاری برای توقیف «جوکر۲» به نتیجه نزدیک شده است. این خبرگزاری بعنوان بازوی حمایتی صداوسیما که با بودجه نظامی اداره می‌شود، با انتشار گزارش‌ها و گفتگوهایی جهت‌دار ضمن حمله به شبکه نمایش خانگی و نهادهای نظارتی خواستار برخورد با عوامل تولید و پخش و صدور مجوز به جوکر زنان شده‌ که با همراهی ساترا و صدور اطلاعیه عجیب در شبانگاه جمعه مواجه شد.

به نظر می‌رسد فشار یک جریان سیاسی شکست‌خورده و در سایه در کنار عدم حضور علیخانی و برنامه‌سازی او در تلویزیون عامل اصلی تلاش برای توقیف و یا معامله بر سر صدور مجوز «جوکر» است؛ همان پلنی که برای «اسکار» مهران مدیری اجرا شد. اگرچه احسان علیخانی پیش‌بینی کرده بود حضور بانوان در «جوکر» برای «خنداندن مردم» دردسرساز می‌شود باید منتظر ماند و دید عملیات گروگان‌گیری «علی فروغی» برای بازگرداندن «عصر جدید» به آنتن موفق می‌شود یا خیر!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد