شناسه خبر: ۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

لیست سینماهای رایگان در خراسان رضوی | سینمای رایگان در روز کارمند

کارمندان این استان در این روز رایگان به سینما بروند! + اسامی سینماها

در اخبار اعلام شده سینماهای استان خراسان رضوی در روز کارمند برای کارمندان این استان رایگان است.

سینما

پر بازدید

ترینی‌ها :

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به تازگی اعلام کرده است که در روز هفتم شهریور ماه که مناسبت روز کارمند هست تمامی کارمندان استان خراسان رضوی میتوانند در این روز به صورت رایگان به همراه 4 نفر دیگر به سینما بروند و با نشان کارت کارمندی از این فرصت استفاده کنند.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کارمندان دستگاه‌های دولتی این استان همزمان با هفته دولت می‌توانند هفتم شهریورماه در سینماهای استان رایگان فیلم تماشا کنند.

کریستیانو رونالدو به مشهد می رود!

سوسن محمدزاده روز شنبه افزود: هفتم شهریور ماه (چهارشنبه هفته آینده) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی زمینه تماشای فیلم را برای کارمندان دولت به صورت رایگان و برای چهار نفر از همراهانشان به صورت نیمه بهاء در سینماهای مشهد و شهرستان ها فراهم کرده است.استفاده رایگان از سینما برای کارمندان فقط با ارائه کارت شناسایی سازمانی در روز ۷ شهریور ماه امکان پذیر است.

لیست سینماها:

وی بیان کرد: کارمندان دولت در این روز می توانند با ارائه کارت کارمندی خود به همراه چهار نفر دیگر در سینماهای "هویزه، آفریقا، مهرکوهسنگی، سیمرغ، ملل، اطلس، برفی، پارک بازار شهرستان مشهد، سینما "ویلاژتوریست" طرقبه شاندیز، سینما "اندیشه" تربت حیدریه، سینما "مهر" سبزوار، سینما "مهدوی" نیشابور ، سینما "قدس" تایباد، سینما "سینماشهر" گناباد و سینما "ایران" کاشمر فیلم تماشا کنند.

اکنون ۲۰ سینما در خراسان رضوی فعال است که از این تعداد ۱۴ سینما در مشهد دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد