زندگینامه مکس امینی | ویدیو خلاصه زندگی مکس امینی

(ویدیو) بیوگرافی مکس امینی ؛ از راننده کامیون تا کمدین معروف دنیا

در این ویدیو خلاصه ای از زندگی مکس امینی؛ کمدین و طنز پرداز ایران را مشاهده میکنید که داستان زندگی عجیب این سلبریتی را نشان میدهد.

شناسه خبر: ۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

مکس امینی زاده ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۱ یک هنرپیشه، کمدین، تولید کننده و کارگردان ایرانی‌تبار اهل ایالات متحده آمریکا است.همچنین مکس امینی بازیگر و مجری بسیار معروفی در کشور های خارجی است که با نشان دادن توانمندی های خود راه را برای ثروت و معروفیت به راحتی باز کرده است.در این ویدیو بیوگرافی کوتاهی از این کمدین معروف ببینید.

مکس امینی در ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۱، مصادف با ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۰ در توسان آریزونا آمریکا متولد شده است. مکس، بازیگر، هنر پیشه و استندآپ کمدین ایرانی تبار اهل آمریکا است. پدر و مادر مکث هر دو ایرانی بوده‌اند، پدرش فریبرز اصالتاً اصفهانی و مادرش اصالتاً تبریزی می‌باشد که پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرده‌اند و مکس و خواهرش نازی هر دو در آمریکا متولد شده‌اند.

مکس امینی دانش آموخته رشته بازیگری در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) است، او از سال ۲۰۰۲ تاکنون در زمینه بازیگری و طنز فعالیت داشته و با اجراهای مختلف استندآپ کمدی در آمریکا شناخته می‌شود.

بیوگرافی الناز ملک ؛ دختر پر حاشیه این روزهای سینما!

مکس علاوه بر اجراهای طنز و کمدی در مراسم‌ها و جشنواره‌های گوناگون که از او دعوت به عمل می‌آید در فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی از جمله قهرمانان، ذهن منیکا، رئال راب و crash نیز بازی کرده است و در بازیگری نیز موفق بوده است. او حدود ۱۴ سال سابقه در زمینه اجرای استندآپ کمدی دارد و در بین ایرانیان خارج از کشور نیز محبوبیت زیادی کسب کرده است.

او برای یکی از شبکه های خبری، رادیویی و تلویزیونی به نام صدای آمریکا برنامه‌ای به زبان فارسی با عنوان دقایقی با مکس minutes with) Max) تهیه کرده است و لازم به ذکر است پیشینه صدای آمریکا به سال ۱۹۴۲ برمی‌گردد که مورد توجه مخاطبان فارسی زبان در آمریکا قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد