شناسه خبر: ۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

موضوع داستان سریال برتا | بازیگران سریال برتا | زمان پخش سریال برتا | پلتفرم پخش سریال برتا

سریال «برتا»؛ سریال پلیسی جدید نمایش خانگی

سریال برتا سریالی جدید است که به زودی از شبکه فیلم نت نمایش خانگی پخش میشود.در ادامه داستان سریال و بازیگران حاضر در آن را بشناسید.

سریال برتا

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال برتا طبق گفته ها سریالی با ژانر جذاب پلیسی معمایی است و به تازگی مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته است و بزودی کلید فیلمبرداری آن میخورد و تعدادی از کابران عقیده دارند با توجه به تکرار کارگردان و موضوع و همچنین تکرار بازیگران این سریال ممکن است فصل دوم سریال خونسرد با بازی امیر آقایی باشد.

داستان سریال برتا:

داستان سریال برتا درباره‌ی گم شدن یک اسلحه‌ی برتا است. احتمالا این اسلحه متعلق به یک پلیس است که عواقب قضایی سخت و پیچیده‌ای را به همراه دارد. گم شدن این اسلحه آغاز ماجراجویی‌های این سریال نمایش خانگی است.

سریال برتا

جدیدترین سریال‌ های نمایش خانگی | ستاره هایی که با سریال های جدید می آیند!

سریال برتا چه زمانی پخش می‌شود؟

تاریخ دقیق پخش این سریال مشخص نیست؛ اما به احتمال زیاد برای پخش در سال 1404 آماده می‌شود.

عوامل سریال برتا:

امیرحسین ترابی کارگردان فیلم هزارتو و سریال خونسرد، برتا را کارگردانی می‌کند. کامران حجازی، تهیه‌کننده‌ی این سریال است.

بازیگران سریال برتا:

تا به حال حضور شهرام حقیقت‌دوست در نقش پلیس، سارا بهرامی و مهدی‌حسینی‌نیا بازیگر سریال حیثیت؛ در سریال برتآ قطعی شده است.

شهرام حقیقت‌دوست:

سریال برتا

شهرام حقیقت‌دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. بازی در سریال خط‌قرمز به شهرت او کمک کرد. حقیقت‌دوست اکثرا در فیلم‌ها و سریال‌ها در نقش منفی بازی می‌کند. اما او در سریال خون‌سرد و برتا در نقش پلیسی وظیفه‌شناس ظاهر می‌شود. پلیسی که رعایت به قانون برای او در اولویت است. دیالوگ بین او و امیر آقایی در قسمت آخر سریال خون‌سرد در مورد اعتماد به قانون، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است.

مهدی حسینی‌نیا:

سریال برتا

مهدی حسینی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون است. او بیشتر در نقش‌های مکمل ظاهر شده است. حضور او در نمایش خانگی بسیار پررنگ بود. او تاکنون در سریال‌هایی مثل می‌خواهم زنده بمانم، یاغی و غربت حضور قابل توجهی داشته است. بازی در سریال حیثیت باعث شهرت بیشتر این بازیگر شد. احتمالا در سریال برتا، حسینی‌نیا در نقش خلافکار و مقابل شهرام حقیقت‌دوست بازی خواهد کرد.

برتا یا خون‌سرد 2؟

امیرحسین ترابی قبل از این سریال خون‌سرد با بازی امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست و سارا بهرامی را برای فیلم نت ساخته بود. این سریال با داستان ملتهب و خاصش، تقریبا موفق شد که نظر بینندگان را به خود جلب کند.

داستان سریال خون‌سرد درباره‌ی یک پزشک قانونی بود که افرادی که به زن‌ها آزار می‌رساندند، پیدا و به شیوه‌ی خاصی به قتل می‌رساند. این پزشک خود در کودکی مورد آزار ناپدری‌اش بود. بسیاری داستان این سریال را با دکستر مقایسه می‌کنند.

پایان خون‌سرد نامشخص بود و صحبت‌هایی مبنی بر ساخت دنباله‌ی آن وجود داشت. گویا برتا، با توجه به نقش شهرام حقیقت‌دوست به عنوان پلیس، می‌تواند دنباله‌ی فیلم خون‌سرد باشد.

سریال برتا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد