شناسه خبر: ۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

هزینه تولید سریال پایتخت | دستمزد بازیگران سریال پایتخت

از هزینه تولید سریال «پایتخت7» تا دستمزد بالا و شروط سازندگان آن

صحبتهای زیادی مبنی بر دستمزدهای فوق العاده بالا و بودجه کلان و هم چنین برخی شرط و شروط ها از سوی سازندگان سریال پایتخت 7 مطرح شده است که به آن می پردازیم.

پایتخت 7

پر بازدید

ترینی‌ها :

پس از خبرهای مختلف و گمانه زنی های متفاوت درباره علت ساخته نشدن سریال « پایتخت 7»، مدتی پیش دست اندرکاران مجموعه ساخت قسمت 7 سریال محبوب «پایتخت» را تایید کردند.حال خبرهایی درباره بودجه میلیاردی این سریال و برخی شرط و شروط ها از جانب دست اندرکاران این سریال مطرح است که در ادامه مطرح می کنیم.

(ویدئو) خواننده خاطره ساز سریال پایتخت ایشونه !

  • این طرف و آن طرف زمزمه‌هایی درباره هزینه بالای تولید سری هفتم «پایتخت» شنیده بودیم تا این که عبدالرضا داوری مدعی بودجه عجیب ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تولید آن شد.
  • درباره این سریال دو شایعه مهم دیگر به گوش می‌رسد؛ یکی این که شرط سازندگان «پایتخت» این است که بعد از ارائه متن به سیمافیلم، فقط یک بار اصلاحیه‌ها را می‌پذیرند. 
  • ساز و کار سیما‌فیلم این گونه است: هفت میز (بخش) شامل چند کارشناس برای بررسی فیلمنامه‌های مختلف تعریف شده و هر کدام یک سرپرست دارند. سیمافیلم پذیرفته است فیلمنامه «پایتخت» وارد میز مربوط نشود و مورد ارزیابی قرار نگیرد. با این حال یک ناظر در صحنه حاضر است.  
  • درباره دستمزد بازیگران اصلی «پایتخت» هم صحبت از ارقام میلیاردی است که چون امکان صحت‌سنجی نداریم، از بیان نام‌ها معذوریم. همین قدر بدانید که یکی از بازیگران سریال، برای دو ماه، ۱۰ میلیارد تومان دریافت می‌کند.
  • عبدالرضا داوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشته:«در برخی محافل شنیده شده، صداوسیما همزمان که ساخت سریال ٢۵ قسمتی پایتخت را با بودجه عجیب ۲۰۰ میلیارد تومانی به فیلم‌نت با مدیریت علی سرتیپی، سفارش داده به دنبال تعطیلی فیلیمو نیز هست، تا ضعف مدیریتشان در جذب مخاطب را با خاصه خرجی از بودجه عمومی و جیب مردم جبران کنند!»
  • یک برداشت می‌تواند این باشد که تلویزیون برای جذب چهره‌ها و احیای بِرندی چون «پایتخت» ناگزیر از صرف بودجه کلان بوده است. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد