شناسه خبر: ۷۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ اکران آغوش باز | بازیگران فیلم آغوش باز | داستان سینمایی آغوش باز

«آغوش باز» بلاخره اکران میشود! | تاریخ دقیق اکران «آغوش باز» مشخص شد! + جزئیات

تاریخ دقیق و نهایی اکران فیلم سینمایی آغوش باز با ژانر کمدی درام مشخص شده است که در ادامه توضیحاتش را می خوانید.

آغوش باز

پر بازدید

ترینی‌ها :

زمان اکران فیلم سینمایی آغوش باز با بازی حامد کمیلی و محسن کیایی و با ژانر کمدی در نهایت پس از تعویق یک هفته ای در نیمه دوم شهریور ماه اعلام شده و این سینمایی در تاریخ 21 شهریور ماه اکران سراسری خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز میکند.

فیلم سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی پس از ماه صفر و از نیمه‌های شهریور 1403 اکران سراسری خود را در سینماهای کشور آغاز می‌کند و باتوجه به حضور بازیگران مطرح، سوژه و حال و هوای فیلم که فضایی مفرح و موسیقیایی دارد پیش‌بینی می‌شود با استقبال روبه رو شود. پخش «آغوش باز» را فیلمیران برعهده دارد.

تاریخ اکران سینمایی آغوش باز:

فیلم سینمایی آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی که قرار بود از نیمه‌های شهریور 1403 اکران خود را در سینماها آغاز کند، با یک هفته تعویق از چهارشنبه 21 شهریور و همزمان با روز ملی سینما اکران می‌شود.

آغوش باز

بازیگران و عوامل فیلم آغوش باز:

مهدی هاشمی، احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، وحید نفر، شبنم گودرزی، جواد خواجوی و با حضور حسن معجونی بازیگران این  کمدی-درام سینمایی هستند.

همچنین برخی از عوامل فیلم سینمایی «آغوش باز» عبارتند از کارگردان: بهروز شعیبی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدمهدی عسگری، نویسندگان فیلمنامه: مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی (بر اساس طرحی از بهروز شعیبی)، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: خشایار موحدیان، مدیر تولید: مسعود زمانی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، طراح چهره‌پردازی: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، طراح جلوه های بصری: محمد برادران، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: شیوا رشیدیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، صدابردار: عباس رستگارپور، دستیار اول کارگردان: نگار جنیدی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، برنامه‌ریز: حامد مختاری، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مسعود اشتری.

آغوش باز

داستان فیلم سینمایی آغوش باز:

در خلاصه داستان «آغوش باز» آمده است: «سه قصه عاشقانه … سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.»

«آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور»، «دهلیز» و … را ساخته است. «آغوش باز» در بخش سودای سیمرغ چهلمین‌ و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته و جزو سه فیلم برتر تماشاگران بوده است.

آغوش باز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد