شناسه خبر: ۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

بازیگران نمایش پپرونی برای دیکتاتور | نحوه خرید بلیط نمایش پپرونی برای دیکتاتور | زمان نمایش پپرونی برای دیکتاتور

پیش فروش بلیط نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» + زمان و نحوه فروش بلیط

خلاصه داستان نمایش پپرونی برای دیکتاتور، بازیگران نمایش پپرونی برای دیکتاتور، نحوه تهیه بلیط و زمان آغاز نمایش پیرونی برای دیکتاتور را در ادامه بخوانید.

پپرونی برای دیکتاتور

پر بازدید

ترینی‌ها :

 نمایش«پپرونی برای دیکتاتور» که پیش‌تر در سال‌های ۹۴ و ۹۶ اجرا شده بود، برای سومین بار روی صحنه می‌رود و پیش فروش بلیت آن از روز دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۲ آغاز شده است. در این نمایش پپرونی برای دیکتاتور جمعی از بهترین بازیگران تئاتر و سینما ایفای نقش می کنند که در ادامه توضیحات کامل آن را بیان می کنیم.

خلاصه داستان «پیرونی برای دیکتاتور»

در خلاصه داستان نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» آمده: در یک مهمانی خانوادگی، مرد از نام عجیبی که برای فرزندش انتخاب کرده صحبت می‌کند که با مخالفت همه اعضا مهمانی مواجه می‌شود و درگیری‌هایی بین آنها شکل می‌گیرد که باعث افشا شدن رازهایی می‌شود و زندگی همه را دگرگون می‌کند.

پیرونی برای دیکتاتور

بازیگران نمایش «پیرونی برای دیکتاتور»

محسن کیایى، خسرو احمدى، ژاله صامتى، سینا کرمى، شیوا ابراهیمى و پژمان جمشیدى بازیگران نمایش‌ «پیرونی برای دیکتاتور» اند. فریده سپاه منصور نیز حضور فیزیکی روی صحنه ندارد، اما به صورت ویدیویی در این اثر نمایشی حاضر است.

دست اندرکاران نمایش «پپرونی برای دیکتاتور»

بازنویس متن و کارگردانی: علی ‌احمدی (بر اساس فیلم فرانسوی به نام «اسم»، ماتیو دولاپرت، الکساندر دولاپتولیر/ مترجم: فرامرز زنگنه)

رد پای امیر مقاره در تئاتر | امیر مقاره در اولین تئاتر خود بازی کرد

زمان آغاز نمایش «پپرونی برای دیکتاتور»

تهیه کننده: خسرو احمدی، طراح صحنه: علی احمدی، نیما نصر، طراحی لباس (خانم‌ها) : برند تیپ تو، (آقایان) : برند باذلی، مجری طرح: امیر سپهر تقی‌لو، سید عماد عامری، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سجاد باقری، مدیر پروژه: مهبد عبقری.

نحوه تهیه بلیط نمایش «پپرونی برای دیکتاتور»

 پیش فروش بلیت نمایش پپرونی برای دیکتاتور از روز دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۲ در سایت تیوال و ایران کنسرت به صورت همزمان آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد