شناسه خبر: ۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

قسمت اول سریال عمو پورنگ | اولین قسمت سریال عمو پورنگ

دانلود سریال «لالایی» عمو پورنگ قسمت اول

قسمت یک سریال لالایی منتشر شده و طرفداران این سریال می توانند اولین قسمت سریال لالایی (قسمت ۱ فصل ۱ ) را از این بخش دانلود کنند.

سریال+لالایی

پر بازدید

ترینی‌ها :
سریال لالایی محصول ایران در سال 1403 است که توسط احمد درویشعلی پور کارگردانی شده است. اولین قسمت سریال لالایی با بازی عمو پورنگ امروز منتشر شده است و شما می توانید قسمت اول این سریال را دانلود و تماشا کنید.
 

دانلود قسمت اول سریال لالایی با انواع کیفیت

 

دانلود قسمت 1 سریال لالایی با کیفیت ۴۸۰

قسمت ۱ فصل ۱ سریال لالایی + لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود اولین قسمت سریال لالایی با کیفیت ۱۰۸۰

 

داستان سریال لالایی فصل ۱ قسمت ۱

خانم گلشن مدتهاست در فقدان دوستش الهه که مدیر موسسه گلشنِ جاوید بوده،حال و روز خوشی ندارد،از سویی دیگر بچه های موسسه هم روزگار آشفته ای دارند و به هر کاری متوسل می شوند تا گلشن پایش به موسسه نرسد،این چالش بچه ها و گلشن را وارد مسیر تازه ای میکند.

بازیگران سریال لالایی

از بازیگرانی که در این سریال خانوادگی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توانداریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، نعیمه نظام دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان زاده را نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد