شناسه خبر: ۷۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

موضوع داستان فیلم جنگجوی صحرا | بازیگران فیلم جنگجوی صحرا

فیلم «جنگجوی صحرا»؛ فیلم ضد ایرانی ساخته عربستان!+ جزئیات

در این مطلب به معرفی فیلم ضد ایرانی جنگجوی صحرا و داستان فیلم،بازیگران میپردازیم.در ادامه با ما باشید.

جنگجوی صحرا

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم جنگجوی صحرا ساخته شده در هالیوود با  بودجه کامل و سفارش عربستان است که جزو سریالای ضد ایرانی شناخته میشود و  در مورد ماجرای شکست ایران ساسانی از قبایل عرب در جنگ «ذوقار» می‌پردازد.در ادامه دیگر توضیحات را بخوانید.

درمورد فیلم سینمایی جنگجوی صحرا

جنگجوی صحرا درباره نبرد ذی‌قار است؛ جنگی که قبل از سقوط ساسانیان در قلمروی ایران بین خسروپرویز و قبایل عرب ساکن در مرزهای ایران رخ داد.

عربستان با بودجه « ۷هزار میلیارد تومانی» درحال ساخت فیلمی با موضوع «شکست ایران ساسانی» است. هالیوود با همکاری ام‌بی‌سی درحال ساخت فیلم « جنگجوی صحرا »، درباره شکست ارتش خسروپرویز از قبایل «بکر بن وائل» در جنگ معروف به «ذوقار» است.

جنگجوی صحرا

فیلم سینمایی «جنگجوی صحرا» Desert Warrior به کارگردانی روپرت وایت با موضوع «جنگ ذوقار» و شکست خسرو پرویز از اعراب، این روزها در حال آماده‌سازی برای اکران است.

طبق اعلام سایت imdb، در این فیلم بن کینگزلی که پیش از این نیز بارها در نقش شخصیت‌های ایرانی همچون «ابوعلی سینا» مقابل دوربین رفته، نقش خسرو پرویز پادشاه ساسانی را ایفا می‌کند. همچنین در لیست بازیگران «جنگجوی صحرا» نام ویشکا آسایش، در نقش ماریا (مریم، همسر خسرو پرویز) به چشم می‌خورد.

مجموعه تلویزیونی «عشق کوفی» ، یک سریال عاشقانه تاریخی ایرانی + زمان پخش

بازیگران فیلم جنگجوی صحرا

  • آنتونی مکی
  • عایشه هارت در نقش شاهدخت عرب هند
  • شارلتو کوپلی
  • غسان مسعود در نقش ملک نعمان
  • سامی بواجیله
  • لمیس عمار
  • گزا روریگ
  • بن کینگزلی در نقش امپراتور کسرا

جنگجوی صحرا

آیا ویشکا آسایش در فیلم جنگجوی صحرا بازی کرده است؟

درج نام ویشکا آسایش در جمع بازیگران فیلم ضد ایرانی «جنگجوی صحرا» در سایت «IMDB» حاشیه ساز شد، تا جاییکه این بازیگر با انتشار یک استوری در صفحه‌شخصی‌اش بازی در این فیلم را تکذیب کرد و نوشت :«اطلاعات این سایت دستکاری شده، چون من در این فیلم بازی نکرده‌ام.»

برخی رسانه‌ها بعد از گذشت دقایقی این خبر را از روی خروجی خود حذف کردند و در ادامه هم ویشکا آسایش با انتشار یک استوری حضور خود در این فیلم را تکذیب کرد. او در این استوری نوشت :«خبر بازی من در فیلم« Desert Warrior» درست نیست. فکر می‌کنید من اگه قرار بشه یه روزی با «بن کیزلی» همبازی ، بشم امکان داره که فرصت بدم کسی قبل از خودم خبرش رو منتشر کنه؟!! احتمالاً آنقدر ندید بدید بازی در میارم که از کار کردن باهام منصرف بشن.»

جنگ ذوقار چه جنگی بود؟

جنگ ذوقار به جنگی گفته می‌شود که پیش از ظهور اسلام، بین سپاه خسرو پرویز و قبایل بکر بن وائل، در جنوب عراق درگرفت. در این جنگ سپاه ساسانی که متشکل از چند قشون بود، در نزدیکی پایتخت لخمی‌ها، حیره که امروزه شهر کوفه نامیده می‌شود، از چند طایفهٔ عربی شکست خوردند.

جنگجوی صحرا

این فیلم با همکاری mbc و بودجه ۱۵۰ میلیون دلار به زبان انگلیسی و در صحرای نئوم عربستان سعودی فیلمبرداری شده است. آنتونی مک‌کی، غسان مسعود، عایشه هارت و نعمان بن منذر از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

تاریخ اکران

این فیلم هنوز تاریخ اکران دقیقی ندارد و به زودی اکران میشود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد