شناسه خبر: ۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

بازیگران سریال جدید فردین

سریال جدید «فردین» در سینمای خانگی!

خبر های جدیدی از شروع تولید سریال جدید فردین در حال منتشر شدن است.در ادامه با ما همراه باشید.

سریال فردین

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال فردین در مرحله پیش تولید توسط کارگردان سریال معروف یاغی در حال ساخت است و انتظار میرود با توجه با بازیگران بسیار حرفه ای و کارگردانی خوب همانند سریال های پیشین بازخورد بسیار عالی داشته باشد.

کارگردان ۳۸ ساله سینما بعد از «شنای پروانه» توانست مخاطبان خودش را خیلی زود پیدا کند؛ این مستندساز اهل شیراز، بعدتر برای شبکه نمایش خانگی «یاغی» را ساخت؛ سریالی که خیلی مورد اقبال قرار گرفت. محمد کارت حالا به سراغ سریالی به نام «فردین» رفته، سریالی که پیش تولیدش در ترکیه است.

دانلود اولین قسمت سریال «غربت» | داستان سریال غربت چیه؟

محمد کارت بعد از یک وقفه ۲ ساله به سراغ دومین فیلم بلند سینمایی‌اش رفته است؛ این فیلمساز این روزها در حال پیش‌تولید سریال جدید خود با عنوان «فردین» در کشور ترکیه است.

 با پیش رفتن سریال، به‌نظر «فردین» بتواند یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ نمایش خانگی باشد.

رضا بهاروند، نویسنده «پوست شیر»، نگارش «فردین» را نوشته و به‌نظر می‌رسد این سریال هم داستانی درام باشد. • طناز طباطبایی که در «شنای پروانه» و «یاغی» با کارت همکاری داشته از جمله بازیگرانی است که در این سریال حضور دارد. علی شادمان هم سومین همکاری‌اش را با کارت دارد. و همینطور امیر جعفری هم نامش دیده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد