شناسه خبر: ۷۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

داستان سریال بلیط یک طرفه | بازیگران سریال بلیط یک طرفه | مکان فیلمبرداری سریال بلیط یک طرفه | زمان پخش سریال بلیط یک طرفه

سریال «بلیط یک طرفه» ؛ از پر حاشیه ترین سریال های در صف انتظار!

سریال بلیط یک طرفه یک سریال بشدت پر حاشیه این روزها با وجود بازیگران ایرانی و خارجی است که در ادامه درمورد موضوع،زمان پخش و بازیگران آن بیشتر بخوانید.

بلیط یک طرفه

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال در حال ساخت بلیط یک طرفه «one way ticket» به کارگردانی پوریا حیدری اوره،از جمله سریال های پر حاشیه امروز بخاطر مکان فیلمبرداری و انتخاب بازیگران است و در این سریال بازیگران معروف ایرانی،ترکی،آمریکایی،عرب و لبنانی بازی میکنند و در ترکیه فیلمبرداری شده است.

سریال بلیط یک طرفه یکی از سریال‌های مورد انتظار شبکه نمایش خانگی است. بعد از موفقیت سریال یاغی اینبار هم علی شادمان با یک سریال پر هیجان برگشته است. گمانه زنی‌هایی مطرح است که سریال بلیط یک طرفه احتمالا از یک پلتفرم جدید پخش خواهد شد. هیچ کدام از پلتفرم‌های فعلی حق پخش این سریال را خریداری نکرده اند و پلتفرم جدید می‌خواهد با این سریال برند خود را معرفی نماید.

بلیط یک طرفه

داستان سریال بلیط یک طرفه:

اطلاعات بسیار کمی از این سریال در دسترس است و هنوز خلاصه‌ی داستان بلیط یک طرفه منتشر نشده است اما چیزی که واضح است اینست که موضوع سریال بلیط یک طرفه پلیسی و معمایی است و جزو آثار بین‌المللی سینمای ایران محسوب می‌شود. این سریال با مشارکت کشورهای آلمان، ترکیه، اندونزی و ایران ساخته شده است و احتمال بسیار زیاد درباره قاچاق مواد مخدر و یا انسان و باندهای خلاف کار بین المللی است.

در شبکه نمایش خانگی منتظر چه سریال های جدیدی باشیم؟ + تصاویر

عوامل سریال بلیط یک طرفه:

کارگردان بلیط یک طرفه، پوریا حیدری اوره کارگردان جوان ایرانی است. او احتمالا نگارش فیلمنامه‌ی این سریال را هم برعهده دارد. بازیگرانی مانند؛ علی شادمان، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، فرشته مرعشی و بهزاد خلج از کشور ایران و بازیگران لبنانی، ترکی و عراقی مثل ارکان پتککایا، کیدا رمضان، ارزا راموکا و زهرا سامی در این سریال معمایی بازی می‌کنند. تیم بازیگران قوی این سریال باعث شده است که انتظارات از این سریال افزایش یابد و به نظر می‌رسد با سریالی قوی روبرو خواهیم بود.

بلیط یک طرفه

سریال بلیط یک طرفه چه زمانی پخش می‌شود؟

با توجه به اخبار سریال بلیط یک طرفه عوامل سریال در کشور ترکیه در حال فیلمبرداری هستند. به محض پایان مراحل تولید این سریال احتمالا برای پاییز 1403 آماده‌ی پخش می‌شود.

بلیط یک طرفه برای چند قسمت آماده می‌شود؟

تعداد قسمت سریال بلیط یک طرفه حدود 20 قسمت و هر قسمت 45 تا 50 دقیقه می باشد.

 

بلیط یک طرفه

حواشی سریال بلیط یکطرفه

  •  پیمان معادی اولین گزینه‌ی پوریا حیدری اوره برای بازی در سریال بود اما با توجه به تعویق در مراحل ساخت افعی تهران و اولویت معادی برای حضور در آن پروژه از این سریال کنار رفت. حامد کمیلی جایگزین پیمان معادی در بلیط یکطرفه شده است.
  • ارکان پتک کایا یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ترکیه در بلیط یک طرفه حضور دارد. ایرانیان او را با بازی در سریال‌های دیلا خانوم، گوزل و روزی روزگاری به یاد دارند.
  • تمام سکانس‌های سریال در ترکیه تصویربرداری شده است.
  • کیدا رمضان بازیگر لبنانی، آلمانی است که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد، از مطبوعات فرانسه شده است.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد