تیزر تازه فیلم تگزاس ۳ | بازیگران فیلم تگزاس ۳

تیزر جدید « تگزاس 3 » غوغا به پا کرد + فیلم

از تیزر جدید فیلم تگزاس 3 که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبه رو شد، رونمایی شد.

شناسه خبر: ۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم « تگزاس 3 » یکی از محبوب ترین فیلم های کمدی سینمایی ایران است که ستارگان معروفی در آن ایفای نقش می کنند. داستان این فیلم همانطور که از پوستر آن نیز مشخص است، پس از ماجرای مجسمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. داستان دنباله‌دار شخصیت‌های اصلی فیلم که در قسمت اول در کشور برزیل آغاز شد و در قسمت دوم رهسپار وطن شدند و حالا قرار است دردسرهای جدیدی را در قسمت سوم درست کنند.

بازیگران و عوامل فیلم تگزاس 3

کارگردان فیلم تگزاس 3 « مسعود اطبایی» است.تولید و پخش «تگزاس ۳» را عامریان فیلم بر عهده دارد. سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، سید جواد هاشمی، نعیمه نظام دوست، سام نوری، سیاوش چراغی پور، ساعد هدایتی، محمدجواد جعفر پور، آدریانو تولوزا، داوود شیرعلی،حامد وکیلی و با هنرمندی مهدی هاشمی و ژاله صامتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

میزان فروش فیلم  «تگزاس 3 »

فیلم « تگزاس 3 » با فروش 190٬510٬652٬900 تومانی در صدر فروش سینماهای کشور قرار دارد.

تیزر جدید فیلم « تگزاس 3» 

تیزر تازه‌ فیلم سینمایی «تگزاس٣» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی، ‌علی رغم فروش ۱۹۰ میلیاردی منتشر شد که در ویدئوی بالا مشاهده می کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد