شناسه خبر: ۷۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سریال منطقه دوردست | سریال جدید شبکه چهار | زمان پخش سریال منطقه دوردست

سریال جدید نیکول کیدمن در تلویزیون ایران + زمان پخش

یکی از سریال های جدیدی که نیکول کیدمن بازیگر محبوب جهانی در آن ایفای نقش می کند، به زودی از تلویزیون پخش می شود.

نیکول+کیدمن+1

پر بازدید

ترینی‌ها :

نیکول کیدمن بازیگر و تهیه کننده معروف امریکایی -استرالیایی است که همیشه اسمش در فهرست بازیگران زن جهان با بیشترین مقدار دستمزد قرار گرفته است. او مدتی همسر تام کروز دیگر بازیگر معروف هالیوود بود و در دوران زندگی خود یک دختر و پسر را به فرزندی قبول کردند. حالا قرار است یک مینی سریال جدید از او با عنوان «منطقه دوردست» از شبکه چهار تلویزیون ایران پخش شود.

سریال منطقه دوردست

سریال «منطقه دوردست» بزودی از شبکه چهار سیما

به گزارش خبرآنلاین «منطقه دور دست (Faraway Downs)» مینی سریال جدید ۵ قسمتی شبکه چهار است که نیکول کیدمن در آن ایفای نقش می کند. این مجموعه یک درام، تاریخی و ماجراجویانه، محصول ۲۰۲۳ کشورهای استرالیا و آمریکاست به کارگردانی باز لورمن (Baz Luhrmann) که در آن نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، هیو جکمن (Hugh Jackman) و شیا آدامز (Shea Adams) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رونمایی از تیزر فصل جدید سریال محبوب کره ای « بازی مرکب»

زمان پخش سریال «منطقه دوردست»

سریال «منطقه دوردست»ساعت صفر بامداد شنبه، ۲۷ مرداد، به روی آنتن شبکه چهار می‌رود و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز بازپخش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد